Original sas flybag !

oysteinh

Rcpilot
Hei !

Noen som er interisert i en 95 % strøken SAS pilotbag ? tror den er fra 60 tallet , kommer flere bilder ,men kameraet streika så det er kun dette jeg har av den ...

Kom med bud !

Kikket inne i bagen , der lå det faktisk en Time-weight and measurement tabell fra SAS

Attachments

• sas bag.jpg
    sas bag.jpg
    75.7 KB · Views: 354
Last edited:
HMMM vanskelig å si , har rett og slett ikke noe å sikte etter eller noen utgangspunkt ...
Kom med bud så får vi se :)

Er denne i stoff, skinn eller skai? Du nevner 95% strøken, er det noe som er ødelagt på den? Hadde gjerne sett at du kom med litt mer info så får jeg evt se hvor mye $$$ den er verdt. Absolutt interessert.

Er denne i stoff, skinn eller skai? Du nevner 95% strøken, er det noe som er ødelagt på den? Hadde gjerne sett at du kom med litt mer info så får jeg evt se hvor mye $$$ den er verdt. Absolutt interessert.

Den er i noe sort av stoff , virker stift og vanntett , alt er i orden med baggen , hemper/glidelås etc , kun det at det er noen bruksflekker og lignende , tar noen bilder i morra jeg så kan du se .

Tilbake til prisen så er jeg veldig usikker , sikkert noen på dette forumet som har peiling ,men er ikke ute etter noe enormt bud ....

Back