• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Original sas flybag !

oysteinh

Rcpilot
Hei !

Noen som er interisert i en 95 % strøken SAS pilotbag ? tror den er fra 60 tallet , kommer flere bilder ,men kameraet streika så det er kun dette jeg har av den ...

Kom med bud !

Kikket inne i bagen , der lå det faktisk en Time-weight and measurement tabell fra SAS

Attachments

• sas bag.jpg
    sas bag.jpg
    75.7 KB · Views: 354
Last edited:
HMMM vanskelig å si , har rett og slett ikke noe å sikte etter eller noen utgangspunkt ...
Kom med bud så får vi se :)

Er denne i stoff, skinn eller skai? Du nevner 95% strøken, er det noe som er ødelagt på den? Hadde gjerne sett at du kom med litt mer info så får jeg evt se hvor mye $$$ den er verdt. Absolutt interessert.

Er denne i stoff, skinn eller skai? Du nevner 95% strøken, er det noe som er ødelagt på den? Hadde gjerne sett at du kom med litt mer info så får jeg evt se hvor mye $$$ den er verdt. Absolutt interessert.

Den er i noe sort av stoff , virker stift og vanntett , alt er i orden med baggen , hemper/glidelås etc , kun det at det er noen bruksflekker og lignende , tar noen bilder i morra jeg så kan du se .

Tilbake til prisen så er jeg veldig usikker , sikkert noen på dette forumet som har peiling ,men er ikke ute etter noe enormt bud ....

Back