• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Orbest på Torp

barteki

ScanFlyer Blue
Orbest på Torp

Heisann,

Orbest har kommet på besøk på Torp i dag så jeg måtte bare ut å ta bildet av den! 6O6236 fra Palma Mallorca så kom det et Raynair fly FR9068 til Alicante. Så til slutt et privatfly som sto stille noen som vet eieren? :-) Eller grunnen til at den står her?

grt4.jpg

ppeu.jpg

l4sb.jpg

jvo4.jpg

py0z.jpg

ux7w.jpg

566j.jpg

Både ris og ros er ønskelig! :-) Ha en god helg alle flyforumister!

Re: Orbest på Torp

Fint med bilder fra Trop.

En del av bildene dine er ikke i vater, nummer tre nedenfra så ser du det veldig tydelig.

Flotte bilder, men du bør prøve å rett opp bildene ( eks: nr. 5)

Najs med bilder fra Torp. Må vel vurdere å ta en tur ned selv siden jeg har mange ex-kolleger som jobber der.

Du retter bidene ganske enkelt med å bruke master, bygninger o.l som skal være loddrette som mal. Ellers bør du ta en titt på denne veilederen.

Ser frem til mer fra deg, alltid hyggelig å se hva andre får til ;)

Najs med bilder fra Torp. Må vel vurdere å ta en tur ned selv siden jeg har mange ex-kolleger som jobber der.

Du retter bidene ganske enkelt med å bruke master, bygninger o.l som skal være loddrette som mal. Ellers bør du ta en titt på denne veilederen.

Ser frem til mer fra deg, alltid hyggelig å se hva andre får til ;)

Ja det lønner seg å ta en tur dit! Bare kikk på avgangstavla for for tider så er det stille i 2-3 timer. Best mellom klokken 06-09 om morgen, 12-14, 16-18 og 19/20-21/22.

Takk for tips!

Back