Best tirsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Den store italieneren tar meg snart opp på toppen av Oslo til en dag med besøk fra mange andre historiske hoteller. Spennende å se om det har kommet sne der oppe. Et styre møte i kveld - så er det enda nærmere helg:-)

God morgen fra Sandnes. Var visst min tur å stå opp ned mini i morges. I fem-tiden stod vi opp. Kledde på oss og gikk ut i den friske lufta. Nå sover hun søtt i vogna og pappa slumrer på sofaen. Ha en fin dag forumister.

Mornings fra Asker. Straks på tide for minstemann og jeg og komme oss avsted. Men rakk en espresso først. Sesongens første lille snøfall, men ikke nok til å måtte måke. Så må det ordnes både hockeytrening, fotballtrening og et foreldremøte i kveld. Ha en fin dag.

Morn fra Walvis Bay, hvor sjåføren har hentet oss på Strand Hotel Swakopmund og satt oss av på dagens første lokasjon. Ha en super dag!

God morgen fra kontoret. Tynt hvitt lag over Knausen i dag som i og for seg er ganske koselig. I går var planen "moderasjon" med Findus og rester.. Der satt FruSud ned foten så det ble heller reker, amerikanske druer og "The Beach" på laptopen.. Deilig at en November-mandag blir et lite minne det og.

Morn fra Sykehuset i Vestfold, avdeling Tønsberg. Heldigvis frisk og rask, men kvittet meg med en liten halvliter blod som forhåpentligvis går til noen som trenger det mer enn meg. Starter arbeidsdagen i kafeen ved resepsjonen i påvente av et tog retning Elvebyen

God morgen fra sykehuset i Kongsberg. Her er jeg forløpig bare mottaker av antibiotika. Satser på at det skal ta knekken på dette. Vi får høre litt med legene utover dagen. Formen kjennes egentlig ganske fin ut heldigvis.

God morgen fra L1 på vei til avdeling borte. En stødig stabel med emails etter helg på jobbreise og formen i går var ikke noe for puslete arbeid.

Ha en ekstra best tirsdag!

God formiddag fra Forus,
Første dagen med frost på bakken her over i sørvest ved inngang til denne vinteren. Kanskje på tide å bytte til vinterdekk nå på et av de fossil drevne kjøretøyene ?!
En telefon til dekk hotelleriet må nok tas i løpet av dagen.
Månedsmøte resten av dagen i her prosjektet.
Ha en fin dag

Hu hei .. Velkommen til Teams Tirsdag. Tidlig arbeidsstart betyr tidlig ferdig, men den tiden spises opp av et legebesøk, så lite tjent, egentlig ..

Leste ferdig ‘Conclave’ i går .. Interessant bok. Sikker på at filmen blir bra. Gir ikke akkurat klokketro på hellighetene i kirken, men den troen har vel egentlig aldri vært der. Svindel, bedrag og grådighet hele veien.

Men jeg tror på en god dag likevel.

Glade Jul...

Ca 10 cm nysnø, 2 minusgrader og sol, velkommen til "Winter Wonderland" i Skaun!

Da er det bare å planlegge neste ukes Miami-tur og gjøre klar til å komme seg til h.... bort fra kulda! :)

Eeeeellers er alt fint. Kona på jobbreise uka her, gjør at alt av fotballkamper og actionfilmer bivånes helt ukritisk liggende i sofaen. Pizza og brus, ja og slankesprøyte selvsagt, må ikke glemme den. :)

Kim

God tirsdag fra bortekontoret på den sørlige halvkule. Her skinner solen i dag også, gitt. En treningsøkt på Hotell W og noen ærend i ettermiddag står på programmet. Ha en fin dag.

Back