Orbest på Torp

barteki

ScanFlyer Blue
Orbest på Torp

Heisann,

Orbest har kommet på besøk på Torp i dag så jeg måtte bare ut å ta bildet av den! 6O6236 fra Palma Mallorca så kom det et Raynair fly FR9068 til Alicante. Så til slutt et privatfly som sto stille noen som vet eieren? :-) Eller grunnen til at den står her?

grt4.jpg

ppeu.jpg

l4sb.jpg

jvo4.jpg

py0z.jpg

ux7w.jpg

566j.jpg

Både ris og ros er ønskelig! :-) Ha en god helg alle flyforumister!

Re: Orbest på Torp

Fint med bilder fra Trop.

En del av bildene dine er ikke i vater, nummer tre nedenfra så ser du det veldig tydelig.

Flotte bilder, men du bør prøve å rett opp bildene ( eks: nr. 5)

Najs med bilder fra Torp. Må vel vurdere å ta en tur ned selv siden jeg har mange ex-kolleger som jobber der.

Du retter bidene ganske enkelt med å bruke master, bygninger o.l som skal være loddrette som mal. Ellers bør du ta en titt på denne veilederen.

Ser frem til mer fra deg, alltid hyggelig å se hva andre får til ;)

Najs med bilder fra Torp. Må vel vurdere å ta en tur ned selv siden jeg har mange ex-kolleger som jobber der.

Du retter bidene ganske enkelt med å bruke master, bygninger o.l som skal være loddrette som mal. Ellers bør du ta en titt på denne veilederen.

Ser frem til mer fra deg, alltid hyggelig å se hva andre får til ;)

Ja det lønner seg å ta en tur dit! Bare kikk på avgangstavla for for tider så er det stille i 2-3 timer. Best mellom klokken 06-09 om morgen, 12-14, 16-18 og 19/20-21/22.

Takk for tips!

Back