Opptjeningsperiode i Eurobonus

Scanflyer

ScanFlyer Blue
Hei!
Jeg har et lite issue når det gjelder opptjeningsperiode i Eurobonus.
Jeg har akkurat startet på en ny opptjeningsperiode (mars 2010), men nå nærmer jeg meg allerede økt status.
Hvis jeg går opp til Sølv fra Basic midt i opptjeningsperioden, vil jeg da starte på en ny opptjeningsperiode og bli sølvmedlem umidelbart eller må jeg vente helt til opptjeningsperioden går ut før jeg får opptjent status?

Har forsøkt å lese på vilkårene til Eurobonus, men fant ikke noe konkret på dette.

Håper noen her har et godt svar! :)

...men opptjeningsperioden følger vel uansett innmeldingsmåned (og et år frem i tid), og ikke når du evt blir oppgradert.

Du får sølvkortet "med en gang", du må ikke vente til perioden er over.

Jeps, da jeg fikk sølvkort en gang for noen år siden, fikk jeg statusen midt i hjemreisen min, dvs. jeg var basic medlem fra BKK til CPH, mens jeg var sølvmedlem fra CPH til TRD.

Du får sølvstatus med en gang du har opptjent nok poeng. Sølvstatusen beholder du da ut inneværende opptjeningsperiode og hele neste periode.

Jeg oppnådde gullstatus etter 2 måneder inn i min oppgjørsperiode. Så da hadde jeg oppnådd gullstatus for 2 år frem. Dvs de for de resterende 10 måneder av min opptjeningsperiode, pluss neste opptjeningsår, pluss at kortet er gyldig ytterligere 2 måneder etter at opptjeningsperioden går ut.

BF:cool2

Back