Originally posted by Leorim
Ett tips til deg , bergenser
Slett dette innlegget, og lag en ny en davel, og ta med bilder DU synes fortjener det.
Hvis ikke mister eg hele interessen for dette forumet og måten du driver det på
Jeg har forklart dette to ganger over i denne tråden og en gang i en PM til deg, og det har vært fullstendig klart fra samme dag konkurransen ble laget (post 4 i den tråden hvor jeg opprettet konkurransen), at jeg er jury, dommer og bøddel, men at jeg har tenkt å veldig uvitenskaplig la meg veilede av generelt hva folk mener.
Jeg har også forklart til deg over og i PM at det er ikke så veldig lett å endre en poll her på forumet når den er satt i gang. Som jeg også har sagt så har jeg sagt at ditt bilde hører med i toppgruppen, og de som liker det kan legge igjen en kommentar om det, og det er registrert at det er flere enn meg som liker bildet ditt.
Om vi går videre med flere konkurranser så skal det nok gjøres mer korrekt, men dette var mitt lille initiativ for å bli kvitt overflødig elektornikk og å lage litt moro her. Hvis du skal miste interessen for forumet på grunn av at jeg gjør noe på min måte hvor det er sagt fra dag èn jeg har tenkt å gjøre det på min måte, så synes jeg det er leit.
Å