Oppsummering av konkurransen med sommerbilder

Har ikke hoert noe jeg heller, men aapner postkassen med spenning hver dag ...

Det har jeg også gjort siden jeg sendte snail-mail-adr til CK for flere uker siden...

"Den som venter på noe godt, venter visstnok ikke forgjeves..."

:colgate: :colgate: :colgate:

Originally posted by ANX

Har ikke hoert noe jeg heller, men aapner postkassen med spenning hver dag ...

Det har jeg også gjort siden jeg sendte snail-mail-adr til CK for flere uker siden...

"Den som venter på noe godt, venter visstnok ikke forgjeves..."

:colgate: :colgate: :colgate:

Skjerpings, CK!

-A

Originally posted by Leorim

Så bra :cry: :( eg gir opp å vente

Nei, ikke gjør det, vi skal da få pisket det ut av han, og jeg finner meg ikke i at en premie er lovet og at noen ikke får den, så det er ikke noe alternativ å gi opp. :D

-A

Jeg er optimist og titter forventnikngsfullt inn i postkassen hver dag. Og i gaar fant jeg baade Flight og Airline Business, saa helt haaploest er det ikke! :up:

sorry, sorry, sorry!
Vanvittig arbeidspress den siste tiden, det er bare så vidt jeg rekekr barnehagen før den stenger. Men, i morgen den dag lar jeg skrikende unger og skrikende sjefer få skrike mens jeg løper til Posten klokken 08:00 og sender et stykk Sola DVD til ANX i Oslo og et stykk av samme til Stavanger (Lennart - send meg adressen din er du snill) - pluss en bitte liten overraskelse til hver som plaster på såret. Sorry guys - filmene har ligget foran meg, og det er bare travle dager og litt sløvhet som har gjort at dere ikke har fått premiene (og en og annen regningssender ike har fått pengene sine). Won't happen again, guys!

Titter fortsatt forgjeves i postkassen, jeg, men saa bor jeg jo litt lenger unna enn gjennomsnittet .. ;)

Originally posted by LN-MOW

Titter fortsatt forgjeves i postkassen, jeg, men saa bor jeg jo litt lenger unna enn gjennomsnittet .. ;)

stoppet av TSA??

Back