Oppsan, bestilte visst en billet. HJELP!

Tror jeg står over for denne gang, blir for ensomt og reise uten følge.

2443 kr er ikke dyrt i det hele tatt. MEN neste gang jeg finner denne prisen på samme reise rute slår jeg til! Så får jeg vel lage en TR av det. Blir vel på nyåret en gang.

Vet ihvertfall hvor jeg skal lete etter de billige billettene nå:)

Haha :p
Jeg og klassen min har datakurs for eldre nå.. Der sier jeg en ting:
-Bare prøv, du ødelegger ikke noe, eller bruker penger osv. Men hvis de sier du skal fylle inn navn o.l, så roper du på meg :p

God tur! :D

Bare en ting til:

Om du reiser alene blir du registrert som young passenger, og siden du er mindreårig må du ha dine foreldres skriftlige tillatelse, og du må ha en til å møte deg på flyplassen.

En ting jeg lurer på er hva du trodde ville skje med prisen hvis du fylte ut personalia. Trodde du at prisen ville forandre seg i den ene eller andre retningen etter at Travelpartner fikk vite hvem som lurte? Jeg bare lurer (jeg=jcnorway, hvis det har noe å si for hvilket svar jeg får :p) :colgate:

Last edited:
Bare en ting til:

Om du reiser alene blir du registrert som young passenger, og siden du er mindreårig må du ha dine foreldres skriftlige tillatelse, og du må ha en til å møte deg på flyplassen.

Tja, jeg reiste alene til USA som 16-åring og hadde hverken skriftlig tillatelse fra mine foreldre eller noen som "offisielt" møtte meg på JFK. Og det gikk helt fint det :)

...riktignok var det ikke jeg som betalte for billetten, men kanskje mine foreldre forsøkte å bli kvitt meg siden jeg hadde en routing via CDG? :p

Last edited:
Uansett vet gutten at hvis vi åpner et internt forum for råd på Testforum, vil vi hjelpe ham hele veien underveis med råd om NYC..;)

Edit: Han er et friskt innslag på forumet !

Aleksander, ta en prat med Sindre H før du sjekker pris neste gang du...
I will
En ting jeg lurer på er hva du trodde ville skje med prisen hvis du fylte ut personalia. Trodde du at prisen ville forandre seg i den ene eller andre retningen etter at Travelpartner fikk vite hvem som lurte? Jeg bare lurer (jeg=jcnorway, hvis det har noe å si for hvilket svar jeg får :p) :colgate:
Jeg begynte å lure litt. Tur retur new york via ams og innland flight i usa til 2443 kr. Jeg trodde avgiftene ville plusse seg på slik at jeg fikk HELE total prisen.

Nå må dere passe på så gutten ikke stikker av til JFK uten å si i fra til noen!!
Hoppsann:D
Uansett vet gutten at hvis vi åpner et internt forum for råd på Testforum, vil vi hjelpe ham hele veien underveis med råd om NYC..;)
Ser ikke ut til å være så lenge til nei.

Men hvis jeg finner den billetten igjen så er den så godt som min. Skal til NY med en organisasjon i sommer.
Edit: Han er et friskt innslag på forumet !

Back