Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Vil jo tro det er økonmisk lønnsomt for opphuggingsselskapet hvis dette ligger i nærheten av et smelteverk.
Mener å huske att SAS kunne få 7.000.000 pr. MD-80 for evt hugging! Kan det stemme?
NOK, SEK, DKK, USD?
-A
Det er vel et par steder i Frankrike som holder på med dette .. hvor var det SAS parkerte sine to A340'er for noen år siden .. Var det Perpignon ?
Var det ikke Lourdes?
AELS (Aircraft End-of-Life Solutions) har nettopp fått 2 stk. B737 fra TUI for opphugging i Twenthe. Interessant detalj er at flyene er kun 11år gamle. B737-700 som tydeligvis er for dyre i drift og dermed ikke ettertraktet på bruktmarkedet. Det er D-AHXE og D-AHXF som satte hjulene på bakken for godt i Twenthe.
Dutch company APOC Aviation has just acquired two Boeing 737-700 airframes with money raised from crowdfunding, having announced in April that the campaign had raised $2.6 million.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.