Oppgradering ved innsjekk/gate på LH langruter

MisterOlsen

ScanFlyer Blue
Oppgradering ved innsjekk/gate på LH langruter

Heisann.

Jeg skal ut å reise med LH til Singapore i desember. Ønsker selvsagt å kjøre business, og lurer på om dere har noen erfaring med LH og om de kjører rabatt på oppgradering hvis det skulle være noe ledig ved innsjekk/boarding?

Re: Oppgradering ved innsjekk/gate på LH langruter

Lufthansa kan oppgradere deg mot en SWU utstedt av United, hvis du skulle ha en slik. Det er egentlig din eneste sjanse.

Cash upgrades fra hubber som FRA og MUC skjer ikke.

Poeng er også en mulighet, og da er det enklere dersom du er M&M kunde enn for eks. EuroBonus (svært få klasser som kan oppgraderes mot EB poeng).

Jeg ble oppgradert ved gaten da jeg tok Lufthansa til India. Aner ikke grunnen og tenkte det ikke ville være taktisk å grave for mye der og da.

Ja, men det er ikke lov og en risikerer at den annuleres. Google er din venn for mer info.

He he.. Jeg har ihvertfall mange paa konto og har aldri hatt problemer med aa oppgradere venner eller aa deale via coupon connection paa FT. ;)

Merk at du maa ha en viss bookingklasse og at oppgradering kun kan oppnaas paa avreisedagen og ikke bekreftes paa forhaand

Jeg ble oppgradert ved gaten da jeg tok Lufthansa til India. Aner ikke grunnen og tenkte det ikke ville være taktisk å grave for mye der og da.

Det kalles en operational upgrade. Du var heldig, Lufthansa oppgraderer aldri bortsett om det er fullt bak gardina. Vanligvis maa man ha status for aa havne foerst i koeen for slike oppgraderinger

Back