Noen som vet om det er noen muligheter for å oppgradere LH-flighter ala Optiontown eller liknende?
Men LH opgraderer egene og andres status kunder noen ganger.
Stemmer det. Er selv *A Gold (Aegean Miles & Bonus) og flytting fra eco til biz skjer stadig vekk - sist gang på førjulstur med madammen OSL - MUC.
Stadig vekk, hørtes voldsomt ut. Jeg har fløyet bøttevis med LH i economy og aldri opplevd det. Har stort sett aldri blitt oppgradert på noe short haul, uansett status i noe som helst selskap. På 10 år og rundt 500 flights er det ganske nøyaktig slik.
SAS - 2 Upgrades fra aisle see i economy til midtsete i economy extra.
BA - 1 Upgrade fra economy til business.
Thats it, og jeg har hatt gullkort i SAS i 10 år. På longhaul er det en annen sak. Har aldri fått noe på LH, men hos SAS og BA
Stadig vekk kan nok tolkes feil ja, men ut i fra din statistikk og tall har jeg nok åpenbart vært mer heldig med mine treff. Vi får vel legge til grunn at forskjellen ligger i EBG / A3G.
Ut i fra det folk snakker om høres det uansett ut som BA er mer ivrige på oppgraderinger, i alle fall på long haul.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.