20 a, d, f og h vises derimot som blokkert med x. Hva betyr det? Er setene holdt av til folk med billetter men som.ikke har valgt sete eller?
Det er vanlig at disse setene er blokkert, men vet ikke hvorfor. Kanskje for reisende med spedbarn?
20 a, d, f og h vises derimot som blokkert med x. Hva betyr det? Er setene holdt av til folk med billetter men som.ikke har valgt sete eller?
Nrt-CPH. Minimumsbud: 15000 EB til sas plus. Fikk denied nå på bud rett over 25000 NRT-CPH til SAS plus. Det er jo over det som er fastpris på flyplassen. Trodde også det var enklere med SAS plus enn business. Mulig det har noe å gjøre med at setene var blokkert på expertflyer? Det var vel et bra bud! Hvor tidlig bør jeg være på Narita for å ha en sjanse til sas pluss sete som er blokkert? Det er 5 ledige i buisiness så om noen fra sas pluss oppgraderer frigjøres jo det mer i sas pluss.Lurte bare på om noen hadde tips hvordan jeg har best sjanse på det nå. Kan man liksom settes på noen venteliste på flyplassen? (Tokyo har vel ikke Sas lounge og uansett har jeg ikke lounge tilgang),
Tenkte jeg skulle dele erfaringen her:
Var helt vill og gal for noen uker siden, og bestemte meg for å prøve å fly oversjøisk i noe lavere enn biz for første gang siden 2007. Angret med en gang etterpå, og la derfor inn bud på plusgrade. 500-1000 poeng over minumum, rundt 25 000 poeng hver vei. Når avreise nærmet seg, gikk minium opp til ca 40 000, men med magen full av is valgte jeg å ikke heve budet. Oppgradering tikket inn 47,5 time før avgang. Poeng inne for Z-klasse første midnatt etter landing på respektive langdistanseflighter. Netto poeng-kost for oppgraderinger ble 25 000 tur retur. Helt greit opplegg.
Kan jeg være så frekk og spørre om noen kan sjekke ståa på SK955 22FEB?
Jeg ser kun Plus og den virker ganske full med få ledige seter. Vi sitter i Plus og har lagt inn bud på Business.
På forhånd takk.
Kan jeg være så frekk og spørre om noen kan sjekke ståa på SK955 22FEB?
Jeg ser kun Plus og den virker ganske full med få ledige seter. Vi sitter i Plus og har lagt inn bud på Business.
På forhånd takk.
Noen som har skjønt den endelige vitenskapen bak oppgraderingene?
Kan man benytte Plusgrade på IT-billetter?
Hva legger du i IT-billetter?.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.