Oppgradering av billetter hos SAS (Plusgrade m.m.)

Nå som man får opptjening i ny klasse hvis man oppgraderer til en høyere kabinklasse i budrunden, er det noen som vet om man også får det hvis man oppgraderer ved innsjekk eller i gate?

Nå som man får opptjening i ny klasse hvis man oppgraderer til en høyere kabinklasse i budrunden, er det noen som vet om man også får det hvis man oppgraderer ved innsjekk eller i gate?

Da vet jeg at du IKKE får det.

Jeg har en filantropisk venn som kan legge inn et bud for hele familien min for oppgradering fra GO til Business CPH-ORD og MIA-OSL. Vil da budet telle/vekte som en med EBG (som han har) eller da mitt kort som er EBD? Billetten står da selvf. på meg

Jeg purrer litt på denne jeg.. Er det kompisen som gir poeng sin status (EBG) eller min (EBD) som teller når han har lagt in bud på våre billetter? Han har lagt inn 200.000 poeng (5 personer fra Go til Business)

Noen som også her lyst til å sjekke hvordan ståa er på SK0943 CPH-ORD 05 Juli?

Takker igjen.

24 seter er ledige (ikke reservert)
Budet er lagt inn i din booking, så mener bestemt det er din status som skal gjelde.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sjekket oppgradering Plus-Business på 907 i august. Minstebudet er per nå på 20000 poeng eller 2000 SEK. Synes ikke det var så ille.

Men, jeg leste på SAS.no eller Plusgrade at det anbefales ikke å legge inn bud før maks 29 dager før avreise. Noen erfaringer her?

Jeg har stort sett lagt inn bud 90-180 dager før avreise og har fått gjennom så godt som alle. Kun én gang har jeg fått avslag samtidig som det har vært billetter til salgs.

:stir
Sjekket oppgradering Plus-Business på 907 i august. Minstebudet er per nå på 20000 poeng eller 2000 SEK. Synes ikke det var så ille.

Med andre ord, her er det mer og hente så de bør justere opp prisene......:stir

Men, jeg leste på SAS.no eller Plusgrade at det anbefales ikke å legge inn bud før maks 29 dager før avreise. Noen erfaringer her?

I og med at budet kan endres eller kanselleres inntil 48 timer før avgang så bør man legge inn et bud hvis prisen er bra. Så kan man heller følge med når det nærmer seg. Kan man forresten se hva minsteprisen er når man har et bud inne?

24 seter er ledige (ikke reservert)
Budet er lagt inn i din booking, så mener bestemt det er din status som skal gjelde.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg mener faktisk boost bliver givet fra den status som lægger buddet og ikke iht den person som står på booking.

Jeg har tidligere opgraderet en returrejse med mine point ud og fruens hjem. Der stod der EBD angivet hos Plusgrade på udrejsen og EBG på hjemrejsen.

Om minstebud på auksjon er 25000 EB poeng fra Sas plus til buisness, er det noe som helst håp å bli oppgradert om man byr tett opp mot 25 k, og ikke har sølv eller bedre? Vet at man ligger bedre enn med sølv eller gull, men si man har en med gull som byr 30k, og jeg som bare har vanlig EB byr 35k. Hvem vinner budet?
Som førstegangsbruker av auksjonen er det litt vanskelig å vite hvor lavt en kan legge seg og samtidig ha en fair sjanse.

Last edited:
Dersom man vil oppgradere ved innsjekk/i gate, må en da oppgradere alle på samme booking som en må i plusgrade?

Deilig med sommerkampanje på Upgrade!

Klinket inn med ny billett i Bookingklasse A for morgendagens tur til Thessaloniki fra Oslo. Kun 350 SEK og vel 1200 poeng ekstra på konto... Skjenk har jeg jo gratis fra før, men billigere enn tidligere upgrades var det!

Kim

Nå har jeg en erfaring, i det minste. :)

I går, ganske nøyaktig 48 timer før avreise for 907 på tirsdag, tikket det inn en epost om at budet mitt på 22000 poeng hadde gått inn for Plus til Business. :fly

Fått oppgradering fra pluss til biz fra Chicago til Køben. 27000 poeng.

Får jeg nå Eurobonus poeng iht pluss på denne leggen?

Back