Nå som man får opptjening i ny klasse hvis man oppgraderer til en høyere kabinklasse i budrunden, er det noen som vet om man også får det hvis man oppgraderer ved innsjekk eller i gate?
Ikke helt konsekvent. Har fått økt opptjening fra gratis oppgradering ved innsjekking.Da vet jeg at du IKKE får det.
Ikke helt konsekvent. Har fått økt opptjening fra gratis oppgradering ved innsjekking.
Jeg har en filantropisk venn som kan legge inn et bud for hele familien min for oppgradering fra GO til Business CPH-ORD og MIA-OSL. Vil da budet telle/vekte som en med EBG (som han har) eller da mitt kort som er EBD? Billetten står da selvf. på meg
24 seter er ledige (ikke reservert)
Budet er lagt inn i din booking, så mener bestemt det er din status som skal gjelde.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sjekket oppgradering Plus-Business på 907 i august. Minstebudet er per nå på 20000 poeng eller 2000 SEK. Synes ikke det var så ille.
Sjekket oppgradering Plus-Business på 907 i august. Minstebudet er per nå på 20000 poeng eller 2000 SEK. Synes ikke det var så ille.
Men, jeg leste på SAS.no eller Plusgrade at det anbefales ikke å legge inn bud før maks 29 dager før avreise. Noen erfaringer her?
24 seter er ledige (ikke reservert)
Budet er lagt inn i din booking, så mener bestemt det er din status som skal gjelde.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Takker Sir.
Men, jeg leste på SAS.no eller Plusgrade at det anbefales ikke å legge inn bud før maks 29 dager før avreise. Noen erfaringer her?
Fått oppgradering fra pluss til biz fra Chicago til Køben. 27000 poeng.
Får jeg nå Eurobonus poeng iht pluss på denne leggen?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.