Kan bekrefte at det ble denied jaEr vel noen ytterst få på bc.se som har rapportert å ha fått positivt svar mindre en 46 timer før, men så godt som alle positive kommer 47-47,5 timer i forkant.
...og med "First come first serve" funker det som regel veldig dårlig for oss som ikke starter reisen fra Arlanda. Det gjør det ikke bedre av at man ikke kan få hjelp av loungepersonellet, men må gå til serviceskranken etter passkontrollen. Der kan du banne på at noen partysvensker har plukket opp de siste ledige plassene mens vi fremdeles sitter på flyet fra Oslo.Fikk nå denne smsen da
Treat yourself on your flight to Hong Kong! Upgrade to SAS Plus or SAS business class with Eurobonus points or creditcard.
Please contact SAS Servicecenter after passport control at Arlanda
First come first serve.
*This offer is not valid if you have ordered a special meal and/or if you travel with infant.
Det gjør det ikke bedre av at man ikke kan få hjelp av loungepersonellet, men må gå til serviceskranken etter passkontrollen.
Har prøvd. 4 ledige da jeg la inn request i loungen. Der sa de at jeg burde være der i det serviceskranken åpna. Da jeg kom dit var det allerede kø. De foran meg snappa de siste setene. Mulig de var Pandion in disguise og derfor gikk foran meg som var EBD, men gullkortet på sekken til han ene tilsa noe annet.De i loungen på ARN la inn request for oppgradering for meg og når jeg gikk til serviceskranken etter passkontrollen så virket det som om det bare var å trykke "enter", så vil jo tro noen som kommer senere rett til skranken (men før du har kommet deg dit) da stiller bak i køen.
Forøvrig er minstebudet Go-Biz på SK907 OSL-EWR per nå på 3800 SEK. Var oppe i over 7000 SEK da jeg booket billetten.
Hvor lenge i forkant av reisen er dette? Har ikke fått taket på den nye dynamiske prisingen på Plusgrade, kun fått bakoversveis med minstebudene jeg har fått, type 7000 SEK for Plus-Biz på SK907 i februar.
Hvor lenge i forkant av reisen er dette? Har ikke fått taket på den nye dynamiske prisingen på Plusgrade, kun fått bakoversveis med minstebudene jeg har fått, type 7000 SEK for Plus-Biz på SK907 i februar.
En uke før avreise nå. 3800 SEK GO-Biz, og 1400 SEK GO-Plus. For returen, SK908, 19. desember, så er foreløpig prisene 4300 SEK Go-biz, og 1700 SEK Go-Plus
Hvor lenge i forkant av reisen er dette? Har ikke fått taket på den nye dynamiske prisingen på Plusgrade, kun fått bakoversveis med minstebudene jeg har fått, type 7000 SEK for Plus-Biz på SK907 i februar.
Disse dynamiske prisene er jo helt sinnsyke. Har nå fått opp 9100 SEK fra CPH-SFO Go-Business. Tror jeg skal prøve på å få den opp til Plus, business blir litt for mye.
Det er sykt mtp at det er et slags lotteri og prisen ikke kommer vesentlig lavere ut enn å kjøpe business direkteSinnsykt er det neppe, da CPH-SFO jo tradisjonelt har gått svært bra, så ikke noe poeng å selge business på billigsalg da. Så er nok heller loven om tilbud og etterspørsel det handler om
Det er sykt mtp at det er et slags lotteri og prisen ikke kommer vesentlig lavere ut enn å kjøpe business direkte
Poenget mitt er at når SAS engang har valgt å ha denne muligheten så burde oppgradering være nærmest garantert om man går inn og byr. Selv vært vitne til 7000 sek Arn-Hkg fra Plus til Business som minstebud.Bra, det tyder på at avgangen er populær og ruten går bra
Poenget mitt er at når SAS engang har valgt å ha denne muligheten så burde oppgradering være nærmest garantert om man går inn og byr. Selv vært vitne til 7000 sek Arn-Hkg fra Plus til Business som minstebud.
Oppgradering er jo ikke garantert med det systemet. Derfor burde det i lotteriet være litt lavere pris.Merkelig tankegang. Eneste muligheten for garantert plass i business er (og bør være) kjøp av businessbillett. Hvis man alltid blir garantert oppgradering til en lavere pris enn kjøp av billett i utgangspunktet undergraver man jo hele produktet.
Hva burde jeg by på oppgradering mellom Oslo og New York?
Går det an å by på businessklasse selv om jeg kjøper den billigste billetten?
Takk for svar![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.