Fellowplane
ScanFlyer Blue
Heisann.
Da var vinterens ferie på plass. Kom over billetter med United t/r AMS-MIA for like over 3000 kr tidlig i Januar. Utreisen går med 767-300 (UA947) og mellomlanding på IAD. På hjemturen to uker senere blir det mellomlanding på IAH og Dreamliner derfra tilbake til AMS (UA58).
Det som frister litt nå er å oppgradere til biz, men er usikker på om dette i det hele tatt er mulig uten status og poeng i UA. Når jeg logger meg inn i reservasjonen min på UA sine sider kan jeg velge "redeem upgrade". Der inne har jeg mulighet til å velge "upgrade with miles" (noe som ikke er aktuelt for meg) eller "Buy up". Går jeg inn på "buy up" står det at online oppgradering ikke er tilgjengelig for noen av strekningene jeg skal fly. Er det noen med erfaringer fra UA som vet om det eventuelt kan bli frigitt seter i biz for salg nærmere utreise? Isåfall hva kan være realistisk pris for en oppgradering fra L-klasse til foran gardina? Alternativt går jeg for economy plus som ser ut til å være tilgjengelig for drøye 100 dollar pr. transatlantisk leg.
Da var vinterens ferie på plass. Kom over billetter med United t/r AMS-MIA for like over 3000 kr tidlig i Januar. Utreisen går med 767-300 (UA947) og mellomlanding på IAD. På hjemturen to uker senere blir det mellomlanding på IAH og Dreamliner derfra tilbake til AMS (UA58).
Det som frister litt nå er å oppgradere til biz, men er usikker på om dette i det hele tatt er mulig uten status og poeng i UA. Når jeg logger meg inn i reservasjonen min på UA sine sider kan jeg velge "redeem upgrade". Der inne har jeg mulighet til å velge "upgrade with miles" (noe som ikke er aktuelt for meg) eller "Buy up". Går jeg inn på "buy up" står det at online oppgradering ikke er tilgjengelig for noen av strekningene jeg skal fly. Er det noen med erfaringer fra UA som vet om det eventuelt kan bli frigitt seter i biz for salg nærmere utreise? Isåfall hva kan være realistisk pris for en oppgradering fra L-klasse til foran gardina? Alternativt går jeg for economy plus som ser ut til å være tilgjengelig for drøye 100 dollar pr. transatlantisk leg.