Det er da du har misset hele konseptet T777, dette er ikke for å gjøre det enklest mulig for de for drifter, men derimot er det passasjerene og flyselskapene som får en enklere tilværelse. I NorTer ville det vært en stasjon for passkontroll, en tax free, en baggage claim utland og en for innland og en tollstasjon. Altså en helt autonom terminal, ikke noe klattverk heng på.
Det er da du har misset hele konseptet T777, dette er ikke for å gjøre det enklest mulig for de for drifter, men derimot er det passasjerene og flyselskapene som får en enklere tilværelse. I NorTer ville det vært en stasjon for passkontroll, en tax free, en baggage claim utland og en for innland og en tollstasjon. Altså en helt autonom terminal, ikke noe klattverk heng på.
To ting til T777:
1. Har ikke sagt DY eksklusivt, men deres type av operasjon (en flight dom, neste utland Sch)
2. Ditt andre avsnitt med SAS større en DY på OSL kan det settes et spørsmålstegnet ved - innen kun kort tid kan det bli mer rødnese enn rødmotor på OSL
Det vil bli 14 nye innsjekkingsskranker i avgangshallen og 2 nye bagasjebaand i ankomsthallen.
Du har fått med deg at dette er en midlertidig økning frem mot T2?Men derfor skal vi få hele TO nye baggasjebånd? Så vi totalt har ni, fordelt på inn og utland? Hvor mange bånd har de på CPH?
Men derfor skal vi få hele TO nye baggasjebånd? Så vi totalt har ni, fordelt på inn og utland? Hvor mange bånd har de på CPH?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.