Hypern
ScanFlyer Rusty
Re: Onsdag på Røros
Sent fra min SM-G990B via Tapatalk
Awacs maskiner over Svartehavet har jo med en viss Vladimir i Moskva å gjøre som elsker å angripe naboland .. Er nok ikke stort mer enn det som er fasiten på detGod kveld fra New Delhi,
18 grader ved ankomst med KL871 . PH-BQM har fortsatt det gamle interiøret, men sete 2A er helt OK for en 8-timers flight. God service som vanlig med KL.
Bra flighten gikk greit , vi var kun noen få vestlige ombord , resten innbyggere som tilhører her borte. Jeg har aldri sett så mange gamle folk(uten spaserstokker) , men som måtte truckes ombord av spesialtjenesten på Schiphol. En tenkt evakuering av kjerra ville ikke gått bra med så mange gamle folk som ikke hadde evnet å fote seg. Inderne har ikke køkultur og boarding ble et sant kaos.
Tilbringer noen timer i Air India Gold loungen før neste flight ned til Pune. Den er litt sliten og ikke den helt store opplevelsen , men man er i India.
Like mye støv og forurensning inne i T3 som på utsiden. Munnbind blir da obligatorisk.
Flighten var silkesmooth hele veien , over Svartehavet observerte jeg 2 AWACS maskiner nord for oss , undrer hva de gjorde der?
Nå flyes det også nord for Afganistan og ikke over Kabul som tidligere. Mye trafikk inn til DEL så det ble en halvtime med frem og tilbake over Delhi.
Her er det like mye trafikk på natten som på dagtid. Vi ligger 41/2 time foran i tid.
Men nå skal jeg ta litt mat og deretter se på alle de flotte indiske damene!
Sent fra min SM-G990B via Tapatalk
Last edited: