God morgen fra tredje koppen på bortekontoret.. Nå går det radig unna, og merker at våre utekontorer blant annet min sjef ikke vet at høstferie er meget viktig - meget
Dragen skal spelle tennis, vi andre skal igjen prøve å pakke litt. Yr. forteller at Marbella skal ligge på 30/22 grader så den 06.00 flighten på fredag skal smake..
Det er tidlig avspark fordi Grefsen stadion ikke oppfyller flomlyskravet til NFF - ja faktisk. Derfor noe så uvanlig med avspark kl 16 på en hverdag. Vil vel faktisk tro at NFF sikkert har detaljerte regler om hvor mange candela flomlysene skal lyse før det er godkjent så byråkratisk er faktisk NFF.
Powerball-potten nærmer seg milliarden. Har ryddet plass i bankkontoen min, sånn i tilfelle tilfelle. Kryss fingra!
Pass på at du ikke blander sammen saldo og kontonummer. Fort gjort å gå surr i tallene.
Powerball-potten nærmer seg milliarden. Har ryddet plass i bankkontoen min, sånn i tilfelle tilfelle. Kryss fingra!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.