Onsdag og midtveis i arbeidsuken:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God litt utpå dagen. Godt i gang med dagens oppgaver - absolutt nok å ta tak i etter noen dager borte fra kontoret. Men nå kaffe med en kollega foran peisen her oppe på toppen av Oslo. Ha en bra midtveisonsdag:-)

God morgen fra havet.

Turens siste nattevakt går mot slutten og det blir noen timer søvn før det er på vakt igjen i ettermiddag for å snu til dagskift. Helikopter programmet begynner å bli komisk. De som skulle vært hjemme mandag har fått en ubekreftet avgang på torsdag. Gårsdagen gikk noenlunde greit så får vi se om dagens ettermiddag flight går som planlagt.

Kun 84timer igjen, eller vi kan si en liten uke med jobb før det er fri igjen.

FQTV

Mornings fra L1. På vei til kontoret for å kontorere litt. Ellers skal det både løpes og kjøres barn hit og dit, innen dagen er over. Ha en fin dag.

Morn fra Elvebyen. Her sitter man og kontorerer og driver med litt trainspotting samtidig. Snart på tide å hente en ny kaffe kanskje

Morn fra KSU. Her blåser det som alltid motvind.

Diverse ombookinger er foretatt, og jeg er klar for å teste ut Ethiopian Airlines i ganske stor stil. Dessverre blir det etter planen kun 787-9 & 787-8. Hadde virkelig ett håp om A350 også, og hadde faktisk dette på den opprinnelige routingen, men det gikk dessverre ikke.

Får også testet mellomlandingsrutene deres, og er litt usikker på om jeg skal registrere det som CPH-VIE, VIE-ADD, eller CPH-ADD og samme med ADD-ARN, ARN-OSL eller ADD-OSL Jeg har i allefall gått for CPH-ADD og ADD-OSL.

Last edited:
God morgen fra Kontoret. Ble en veldig fin aften med SAS-gjengen i går og CEOen. Herlig blanding av folk som dukker opp på disse eventene of Fru Sud får kultur-sjokk. Ble noen drinker senere på Continental så formen er så så.. Litt mye reising og en lett man-flu kunne vel sikkert lett kvalifisert til en tre-dagers ;)

God formiddag fra Kongsberg sykehus. Da er vi i gang med cellegiftbehandlingen. Ser ut til at mesteparten av dagen går med til dette. Blir spennende å se hva som dukker opp av bivirkninger. Det er visst svært individuelt fra de som nesten ikke merker noe til de som blir skikkelig dårlige. Får satse på at det ikke blir altfor ille. Ingen store planer for dagen eller de neste dagene naturlig nok.

God morgen fra Kontoret. Ble en veldig fin aften med SAS-gjengen i går og CEOen. Herlig blanding av folk som dukker opp på disse eventene of Fru Sud får kultur-sjokk. Ble noen drinker senere på Continental så formen er så så.. Litt mye reising og en lett man-flu kunne vel sikkert lett kvalifisert til en tre-dagers ;)

Noe nyttig inside fra EB-gjengen? (EDIT: fant en bra oppsummering på FB). Og ikke minst; fikk du Anko med på drinks i år også? Synd å gå glipp av dette, men diamanten er heldigvis i boks så satser på nye muligheter.

Klassisk sommermorgen i Santiago med sol og 16 grader nå kl 7:30. Herlig at temperaturen dipper om natten slik at en ikke trenger AC. Skal opp til 29 i dag. Kontoreringen er i gang og det skal løpes en tur senere. Tror et par naboer kommer på et glass rosé også. Ha en bra dag.

Last edited:
God formiddag fra Kongsberg sykehus. Da er vi i gang med cellegiftbehandlingen.

Det holdt jeg på med i fjor på samme sted og av noenlunde samme grunn. Og en vakker dag så var behandlingen ferdig og man var friskmeldt. De er så dyktige på kreftbehandling nå at sannsynligheten for bra resultat er stor. Lykke til skal du ha!

God formiddag fra Kongsberg sykehus. Da er vi i gang med cellegiftbehandlingen. Ser ut til at mesteparten av dagen går med til dette. Blir spennende å se hva som dukker opp av bivirkninger. Det er visst svært individuelt fra de som nesten ikke merker noe til de som blir skikkelig dårlige. Får satse på at det ikke blir altfor ille. Ingen store planer for dagen eller de neste dagene naturlig nok.

Lykke til!

Noe nyttig inside fra EB-gjengen? (EDIT: fant en bra oppsummering på FB). Og ikke minst; fikk du Anko med på drinks i år også? Synd å gå glipp av dette, men diamanten er heldigvis i boks så satser på nye muligheter.

Var en fin kveld, men moderate nyheter, mye om short haul biz - Du var savnet (Det sosiale som skjedde får du på PM ;-)

God ettermiddag fra oljehovedstaden,
Her lever vi etter begrepet "smører du godt , så går det godt"!
Alltid travelt i dette prosjektet og dagen i dag er intet unntak. Men det går bra med gode kolleger.
I kveld har vi 40 + personer fra RC her i distriktet som skal ha omvisning på Flymuseet.
Med andre ord en lang dag!
Ha en fortsatt fin dag.

G'morgen .. Her i SC skinner solen og The Beatles traller på radioen.

Litt privat kontorarbeide å utføre før det kobles opp mot serverrommet i Mosjøen. Lett snorking stiger opp fra under pulten min, og som vanlig er det trangt for beina ... Sånn er livet med en hundrepunds berner ..

God ettermidag fra Oslo - rettsaken har turet videre og på fredag er det slutt. Var også på det SAS eventet i går, fikk sikra meg billett tross at jeg var på graceperiode i Diamant da jeg fikk inviten (hvor jeg klarte å få spot på venteliste). Så ser jeg at jeg er satt opp på jobb i helga på Radiumhospitalet og det har sånn ca elendige kollektivforbindelser lørdag og søndag morgen. Er det iallefall en ting det foregår mye av der så er det cellegift, men det dealer jeg heldigvis ingenting med (bortsett fra enorme precautions om man skal drive med enkle ting som å skifte på seng etc på et rom hvor noen går på cellegift der og da). Forrige gang jeg hadde tidligvakt på Radium i helga ble det bane til Smestad og elsparkesykkel videre og jeg liker ikke elsparkesykler i det hele tatt. I disse situasjonene hvor man skulle ha bil si.

Last edited:
God kvelden frå DY768. Tre høgtflygande dagar i Oslo, med blikket vendt utover. Det er ikkje heilt det eg driv med til dagleg, men spennande og inspirerande.

Blir godt å komme heim.

Det holdt jeg på med i fjor på samme sted og av noenlunde samme grunn. Og en vakker dag så var behandlingen ferdig og man var friskmeldt. De er så dyktige på kreftbehandling nå at sannsynligheten for bra resultat er stor. Lykke til skal du ha!

Takk for det WF-380. Jeg har blitt tatt svært godt i mot på kreftavdelingen, både av legene og sykepleierne. Flere av dem kjenner jeg fra før også etter uttalige besøk på Kongsberg sykehus.Jeg er veldig glad for å høre at det har gått bra med deg. Jeg er optimisik og håper dette virker som tenkt. Som sagt har de både plan B og C i skuffen som kan taes frem om det må annen lut til.

Jeg håper det går bra med deg nå WF-380. Bor du her i Kongsberg forresten?

Får også testet mellomlandingsrutene deres, og er litt usikker på om jeg skal registrere det som CPH-VIE, VIE-ADD, eller CPH-ADD og samme med ADD-ARN, ARN-OSL eller ADD-OSL Jeg har i allefall gått for CPH-ADD og ADD-OSL.

Jeg registrerer hver take-off som egen flytur. Mellomlander du blir det jo egentlig to separate flyturer.

Takk for det WF-380. Jeg har blitt tatt svært godt i mot på kreftavdelingen, både av legene og sykepleierne. Flere av dem kjenner jeg fra før også etter uttalige besøk på Kongsberg sykehus.Jeg er veldig glad for å høre at det har gått bra med deg. Jeg er optimisik og håper dette virker som tenkt. Som sagt har de både plan B og C i skuffen som kan taes frem om det må annen lut til.

Jeg håper det går bra med deg nå WF-380. Bor du her i Kongsberg forresten?

Så langt er alt vel. Og jeg bor fortsatt på Kongsberg og kommer til å gjøre det i overskuelig framtid.

Back