God morgen fra Kontoret. Ble en veldig fin aften med SAS-gjengen i går og CEOen. Herlig blanding av folk som dukker opp på disse eventene of Fru Sud får kultur-sjokk. Ble noen drinker senere på Continental så formen er så så.. Litt mye reising og en lett man-flu kunne vel sikkert lett kvalifisert til en tre-dagers![]()
God formiddag fra Kongsberg sykehus. Da er vi i gang med cellegiftbehandlingen.
God formiddag fra Kongsberg sykehus. Da er vi i gang med cellegiftbehandlingen. Ser ut til at mesteparten av dagen går med til dette. Blir spennende å se hva som dukker opp av bivirkninger. Det er visst svært individuelt fra de som nesten ikke merker noe til de som blir skikkelig dårlige. Får satse på at det ikke blir altfor ille. Ingen store planer for dagen eller de neste dagene naturlig nok.
Noe nyttig inside fra EB-gjengen? (EDIT: fant en bra oppsummering på FB). Og ikke minst; fikk du Anko med på drinks i år også? Synd å gå glipp av dette, men diamanten er heldigvis i boks så satser på nye muligheter.
Det holdt jeg på med i fjor på samme sted og av noenlunde samme grunn. Og en vakker dag så var behandlingen ferdig og man var friskmeldt. De er så dyktige på kreftbehandling nå at sannsynligheten for bra resultat er stor. Lykke til skal du ha!
Får også testet mellomlandingsrutene deres, og er litt usikker på om jeg skal registrere det som CPH-VIE, VIE-ADD, eller CPH-ADD og samme med ADD-ARN, ARN-OSL eller ADD-OSL Jeg har i allefall gått for CPH-ADD og ADD-OSL.
Må gjøre det slik for at strekene på kartet skal bli riktig (og flere!)Jeg registrerer hver take-off som egen flytur. Mellomlander du blir det jo egentlig to separate flyturer.
Takk for det WF-380. Jeg har blitt tatt svært godt i mot på kreftavdelingen, både av legene og sykepleierne. Flere av dem kjenner jeg fra før også etter uttalige besøk på Kongsberg sykehus.Jeg er veldig glad for å høre at det har gått bra med deg. Jeg er optimisik og håper dette virker som tenkt. Som sagt har de både plan B og C i skuffen som kan taes frem om det må annen lut til.
Jeg håper det går bra med deg nå WF-380. Bor du her i Kongsberg forresten?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.