God morgen fra kontoret. Deilig hvitt lag over knausen i dag tidlig også gitt. Nå er det mye fine eksterne møter i dag og kompett tennis-enkemann i kveld.
God morgen fra Kongsberg sykehus. Prøvene i går viste klar bedring heldigvis og formen kjennes grei ut. Men antallet hvite blodceller er veldig lave, noe som skyldes både imundempende medisin og cellegiften. De følger nøye med og setter inn tiltak om nødvendig. Men jeg havnet på isolat i går for at jeg ikke skulle risikere smitte fra andre. Heldigvis ikke det strengeste regimet, men jeg får ikke gå ut av rommet og det er helt pyton. Håper jeg slipper det isolater snart. Vi får se hva dagens prøver viser. Lite planer ellers for dagen utover at sønnen må tilkalles for å komme ned med noe mat som kan spises.
Det er nok en del kvalitetsforskjeller vil jeg si her. På Ahus kommer det en person med vogn til gitte tidspunkter for måltider hvor han står i ca 20-25 minutter. Utenom det er det stort sett brødmat som er tilgjengelig.Det er jo kjipt nok (understatement) å være i den situasjonen, men at det ikke kan finnes fornuftig mat og at man er avhengig av å ha en familie som har mulighet til å bringe en fornuftig mat... Det er skikkelig trasig :8: Krysser fingrene for bedring i alle viktige parametre!
God morgen, kaffe og fullkornspasta på kok da jeg glemte å kjøpe brødmat i går. :stir Unga er selvfølgelig hjemme med meg på hjemmekontor, da begge har bhg-pest nr 1040.
Artig konsept med kids, jeg betaler bilen, og de bruker den mest.
For en gangs skyld skal selveste jeg handle ting på Black Friday. 2 ting, faktisk. Den første er nå i boks.........
Black Friday › Date (2024)
Fri, Nov 29, 2024
God morgen fra Lillestrøm. For en gangs skyld skal selveste jeg handle ting på Black Friday. 2 ting, faktisk. Den første er nå i boks, hvilket var en Samsung Z flip som var på grisetilbud. Også med 512GB.
Neste jeg skal kjøpe er en ny Macbook. Helst en Pro med M4. Jeg kjøper den nok uansett men hadde vært fett å spare en "hundrings" der også. Så skal Storsmurfen arve den gamle. Hun fikk tilbud om ny jobbmobil hun også men takket pent nei.
Sånn er livet. Ha en ekstra best onsdag
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.