Er det virkelig ikke mulig å sjekke inn online med Norwegian? Har dullet rundt på sidene deres nå og finner ingenting...
... på tross av at vi nå lever i 2011
Hvilke funksjoner ønskes fra online innsjekken?
Fra før kan du:
-Velge/kjøpe setereservasjon når du bestiller billetten (også i ettertid)
-Reisedokumentet/sms kan brukes om du ønsker å gå rett til gate
-Skal du sjekke inn bagasje må du uansett på automat for å skrive ut tag (akkurat som andre selskap)
Hvilke funksjoner ønskes fra online innsjekken?
Fra før kan du:
-Velge/kjøpe setereservasjon når du bestiller billetten (også i ettertid)
-Reisedokumentet/sms kan brukes om du ønsker å gå rett til gate
-Skal du sjekke inn bagasje må du uansett på automat for å skrive ut tag (akkurat som andre selskap)
Jeg har aldri måttet skrive ut tag på automat når jeg har sjekket inn online.
Hvordan sjekker du inn online når det ikke er mulig???
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=86401
Jeg refererte til "akkurat som andre selskap" - jeg har aldri opplevd at det er et krav om å skrive ut tag når man har sjekket inn online.
Du sender vel ikke bagasjen din uten tag?
Mener vel når du reiser uten baggasje da?Jeg refererte til "akkurat som andre selskap" - jeg har aldri opplevd at det er et krav om å skrive ut tag når man har sjekket inn online.
Nei. Jeg sjekker inn online - eller på telefonen min, så går jeg å leverer bagasjen min i bagasjedrop-skranken. Trenger ikke å ta turen innom automaten.Mener vel når du reiser uten baggasje da?
Jeg har aldri måttet skrive ut tag på automat når jeg har sjekket inn online.
Nei. Jeg sjekker inn online - eller på telefonen min, så går jeg å leverer bagasjen min i bagasjedrop-skranken. Trenger ikke å ta turen innom automaten.
Nei. Jeg sjekker inn online - eller på telefonen min, så går jeg å leverer bagasjen min i bagasjedrop-skranken. Trenger ikke å ta turen innom automaten.
Utrolig at du kan sjekke inn online når DY ikke har online innsjekk.
Fra DY's egen fb side : Norwegian Hei xxxx! Web-innsjekking er noe som vurderes fortløpende hos oss, og forhåpentlig kommer det på plass en gang i nær fremtid./PHJ
Nå var dette en kommentar anngående andre selskaper. Poenget er at hvis man IKKE reiser med Norwegian, så slipper man å gå innom automaten for å sjekke inn/skrive ut bagasjelapp.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.