LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 4 Mar 2008 #1 Det var en gang at Avros ærverdige fabrikk på Woodford bygde sivile fly, dog i BAE Systems regi: Dette er den nye RJXen som gjøres klar til testflyging:
Det var en gang at Avros ærverdige fabrikk på Woodford bygde sivile fly, dog i BAE Systems regi: Dette er den nye RJXen som gjøres klar til testflyging:
BSSW Browncoat 4 Mar 2008 #4 Glimrende:exclaimation Slike bilder liker jeg å se (de i andre posten altså) Hvis du har flere slike bilder så er det bare å legge ut
Glimrende:exclaimation Slike bilder liker jeg å se (de i andre posten altså) Hvis du har flere slike bilder så er det bare å legge ut
BSSW Browncoat 4 Mar 2008 #6 LN-KOG said: Likte ikke de siste altså? Click to expand... Er egentlig ikke så veldig interessert i eldre fly:8: Er mer en type teknofreak :colgate:
LN-KOG said: Likte ikke de siste altså? Click to expand... Er egentlig ikke så veldig interessert i eldre fly:8: Er mer en type teknofreak :colgate:
Concorde BA Concorde Sep 1998 11 Mar 2008 #7 Stilig bilde av Air Botnia maskinen. Husker jeg fikk en t/r til Vaasa med den like etter at den ble levert, men billetten kom 3 timer etter avgang:angry:
Stilig bilde av Air Botnia maskinen. Husker jeg fikk en t/r til Vaasa med den like etter at den ble levert, men billetten kom 3 timer etter avgang:angry: