Omni International med midlertidig base paa OSL

De kommer i helgen, og de kommer nok lenger ut i uken.

De planlegger vistnok å holde på en liten stund ved OSL.

De kommer i helgen, og de kommer nok lenger ut i uken.

De planlegger vistnok å holde på en liten stund ved OSL.

Hva vil en liten stund si da mon tro? sikkert ikke helt fram til jeg får kjøpt nytt fotoutstyr i Juni regner jeg med?

det hadde jo vært en flott måte å innvie nytt utstyr på.. krysse fingra, den 10 er det storinnkjøp på gang ;-)

Det var faktisk veldig naere paa at dere fikk World ogsaa, men de ombestemte seg i siste liten.

Kan det være at World valgte Budapest? Jeg fløy derfra på torsdag, og så to World-maskiner der. Men det var kanskje bare tilfeldig at de var der?

Kan ikke se de på noen ankomster idag eller de nærmeste dagene? Eller har de bare ikke blitt oppført? Men kommer alikevel?

Man er generelt ikke så glad for å ha mil-chartere på 'public-skjermer', så bare følg med på radaren ... Det går an å filtrere og legger man inn RCH dukker det meste opp.

En relativt troverdig kilde hevder at Omni jobber ut fra minimum 2 måneder på OSL og maksimum 6 måneder før en revurdering av lokasjon.

Kan meddele at jeg våknet kl 0400 inatt da nok en DC10 tok av nordover. Får en herlig lyd av disse gamle motorene.

En relativt troverdig kilde hevder at Omni jobber ut fra minimum 2 måneder på OSL og maksimum 6 måneder før en revurdering av lokasjon.
Betyr det at de kan velge å forbli på OSL når det har gått 6 måneder; altså fortsette med fast base?

Har forresten Omni base noe sted i Europa?

Betyr det at de kan velge å forbli på OSL når det har gått 6 måneder; altså fortsette med fast base?

Det vil vel avhenge helt av hvordan situasjonen på Island utvikler seg i nevnte tidsperiode.
Shannon som har vært tech-basen for Omni så langt, med unntak av Porto en liten periode nylig, har vel vært valgt bl.a. grunnet sin beliggenhet under askefrie forhold.

Back