Om sas.no og alle de rare feilene (--> 07/2025)

• Thread starter Thread starter LCH
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Re: Om sas.no og alle de rare feilene

Prøver å søke opp bonusbilletter OSL-IST, men forbannede SAS.no påstår at IST ikke eksisterer som flyplass når jeg skriver inn det i "til"-boksen. Har naturligsvis ringt kundeservice og de sier det er plass.

Flere som får samme feilen?

Kan jo ha noe å gjøre med at SAS ikke flyr til IST ;)

Forsøker å booke "Best Available" billetter på OSL-ORD, med litt egenbetaling dvs points + cash. Velger jeg full biz, dvs C den ene veien, får jeg kun SAS plus den andre veien! Velger jeg biz saver, vil tro det da er Z, får jeg det begge veier. Kanskje SAS ikke vil at jeg skal betale mye for billetten ?( full flex biz valget er for å få maks EB poeng )

Forsøker å booke "Best Available" billetter på OSL-ORD, med litt egenbetaling dvs points + cash. Velger jeg full biz, dvs C den ene veien, får jeg kun SAS plus den andre veien! Velger jeg biz saver, vil tro det da er Z, får jeg det begge veier. Kanskje SAS ikke vil at jeg skal betale mye for billetten ?( full flex biz valget er for å få maks EB poeng )

Prøv dette:
I der vinduet du skriver inn reisemål, dato etc, så er der ett rullegardin der man enten velger "våre laveste priser" eller "SAS Plus/SAS Business". Velg det siste å se om det funker da å booke full flex.

Prøver å søke opp bonusbilletter OSL-IST, men forbannede SAS.no påstår at IST ikke eksisterer som flyplass når jeg skriver inn det i "til"-boksen. Har naturligsvis ringt kundeservice og de sier det er plass.

Flere som får samme feilen?

Har vært borti lignende på det vanlige søket. Forrige søk står i feltene når jeg går inn på sas.no, men når jeg prøver å endre destinasjon, så er det ikke mulig. Sannheten har vist at det _egentlig_ ikke står en dritt i hverken fra eller til, selv om det tilsynelatende ser sånn ut.

Godt vi har SAS-appen. Har latterlig ofte problemer med websiden mens appen tilsynelatende alltid fungerer [emoji2]

Nå er pokker i meg SAS-sidene nede igjen.

Edit: Hmm, ser ut til at det kanskje bare gjelder eurobonus.no. Uansett, pålogging skurrer veldig.

Nå er pokker i meg SAS-sidene nede igjen.

Edit: Hmm, ser ut til at det kanskje bare gjelder eurobonus.no. Uansett, pålogging skurrer veldig.

Prøv SAS.dk - den virker alltid mye raskere når jeg blir kastet ut av sas.no...

Skulle ikke en it fyr fra DY begynne igjen i SAS for et par år siden? Mente at han skulle fikse alt it-rælet til SK. Han hadde vel tidligere også jobbet i SK. Har vel så langt bare blitt endret litt på malingen på hjemmesiden?

Finnes det egentlig andre flyselskaper i verden med så jævlige websider som SAS har?

Finnes det egentlig andre flyselskaper i verden med så jævlige websider som SAS har?
Ser ut som hele greia er nede ja, igjen!!! Utrolig med så mye nedetid de site 14 dagene. Må jo tape mye salg på dette!

Prøv Nord korea sitt selskap ( husker ikke navnet i farten), men de slår SAS IT lett ;)

Alt som kommer fra Nord Korea bør vi egentlig sette i en egen klasse..

Jfr. skribenten ovenfor meg, er egentlig SAS klar over hvor mange millioner de har tapt på disse drittsidene? Riv alt sammen og bygg opp på nytt, det hjelper aldri å lappe på noe som har vært en katastrofe fra starten av.

Skulle ikke en it fyr fra DY begynne igjen i SAS for et par år siden? Mente at han skulle fikse alt it-rælet til SK. Han hadde vel tidligere også jobbet i SK. Har vel så langt bare blitt endret litt på malingen på hjemmesiden?

jo, Hans-Petter Aanby. Han har vel møtt samme veggen som alle andre...

Jeg var på omvisning hos SAS IT i forrige uke. De jobber og står på.

attachment.php

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    101.8 KB · Views: 359
Status
Not open for further replies.
Back