Re: Om sas.no og alle de rare feilene
Men da burde vel det vært inkludert i den første mailen også?
Den siste skal være med status.
Men da burde vel det vært inkludert i den første mailen også?
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Den siste skal være med status.
Men da burde vel det vært inkludert i den første mailen også?
Det feilet på Narita, men også et par andre som ikke hadde samme feilmelding.Mulig det ikke er lastet inn siden det dreier seg om de første dagene av sommerprogrammet. Hvilken strekning? Opplever imidlertid ofte at feilmeldingene fra Amadeus er av den mindre velbeskrivende sorten ...
Tilbudet går ut idag og de har enda ikke lagt ut fighter for hele perioden de annonserer med. :-(OK. Såvidt jeg kan se er det ikke lastet inn noen flighter etter 25. mars. Og det er nok fordi sommerprogrammet begynner den 26. Men de kommer nok snart.
Tilbudet går ut idag og de har enda ikke lagt ut fighter for hele perioden de annonserer med. :-(
bestill senest 22/4 og reis 21/9-26/3 2017
Joda klarer ikke bestille 24.-26. mars som er i tilbudsperioden. Prøvde først helga etter...Det stemmer ikke.
Hvilket selskap er det som har ansvaret for sas sine sider? Eller er det noe som heter "SAS IT" ?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.