TOS
ScanFlyer Mile High Club
Re: Om Ryanair, danske fagforeninger og hvor man betaler skatt (splittet fra FR åpner
Ikke hvis man hyrer inn folk på kontrakter. Da er det kontraktøren som er ansvarlig for å innbetale skatt og ikke oppdragsgiveren. Slik er det i en rekke land, og ganske sikkert også i Danmark. Jeg er også ganske sikker på at en rekke lands skattemyndigheter er like oppegående som sine danske kollegaer, men jeg kan selvsagt ta feil.
Det må helt sikkert være arbejdsgiveren, i dette tilfælde FR, som skal indbetale skatten...og hvis FR vil køre denne filosofi i DK, ja så ved de helt sikkert ikke, hvem de er oppe mod..For er der et nogen i DK, som har 100 pct styr på hvem der skal indbetale hvad, ja så er det told og skat...
Ikke hvis man hyrer inn folk på kontrakter. Da er det kontraktøren som er ansvarlig for å innbetale skatt og ikke oppdragsgiveren. Slik er det i en rekke land, og ganske sikkert også i Danmark. Jeg er også ganske sikker på at en rekke lands skattemyndigheter er like oppegående som sine danske kollegaer, men jeg kan selvsagt ta feil.
Last edited: