U Utflyttet Ute på tur 3 Apr 2007 #1 Om noen lurer på hvordan det der ut på OSL nå... Pen blanding av gammelt og nytt. -A
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 4 Apr 2007 #2 Re: Om noen lurer på hvordan det der ut på OSL nå... Der ser du A, Det ble som jeg sa :colgate:
U Utflyttet Ute på tur 4 Apr 2007 #3 Re: Om noen lurer på hvordan det der ut på OSL nå... Originally posted by ENGM RAMP Der ser du A, Det ble som jeg sa :colgate: Click to expand... Men den lille, er den borte, eller bare gjemt innimellom? -A
Re: Om noen lurer på hvordan det der ut på OSL nå... Originally posted by ENGM RAMP Der ser du A, Det ble som jeg sa :colgate: Click to expand... Men den lille, er den borte, eller bare gjemt innimellom? -A
ThomAAs ScanFlyer Gold 4 Apr 2007 #4 Re: Om noen lurer på hvordan det der ut på OSL nå... Lille soete DY er borte
U Utflyttet Ute på tur 4 Apr 2007 #5 Re: Om noen lurer på hvordan det der ut på OSL nå... Originally posted by ThomAAs Lille soete DY er borte Click to expand... Det var en liten polsk jungel-jet inni der litt før, men den var vel for liten til å se fra denne vinkelen nå, likevel. -A
Re: Om noen lurer på hvordan det der ut på OSL nå... Originally posted by ThomAAs Lille soete DY er borte Click to expand... Det var en liten polsk jungel-jet inni der litt før, men den var vel for liten til å se fra denne vinkelen nå, likevel. -A
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 4 Apr 2007 #6 Re: Om noen lurer på hvordan det der ut på OSL nå... Har en liten pause nå A, så jaggu om jeg vet, ser ikke ut der herfra...
Re: Om noen lurer på hvordan det der ut på OSL nå... Har en liten pause nå A, så jaggu om jeg vet, ser ikke ut der herfra...
U Utflyttet Ute på tur 4 Apr 2007 #7 Re: Om noen lurer på hvordan det der ut på OSL nå... Originally posted by ENGM RAMP Har en liten pause nå A, så jaggu om jeg vet, ser ikke ut der herfra... Click to expand... Jeg tok pause jeg og... sovnet som en stein. -A
Re: Om noen lurer på hvordan det der ut på OSL nå... Originally posted by ENGM RAMP Har en liten pause nå A, så jaggu om jeg vet, ser ikke ut der herfra... Click to expand... Jeg tok pause jeg og... sovnet som en stein. -A
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 4 Apr 2007 #8 Re: Om noen lurer på hvordan det der ut på OSL nå... Og den vesle Jungle-jet'n står der enda godt gjemt og KKN = gate 21
Re: Om noen lurer på hvordan det der ut på OSL nå... Og den vesle Jungle-jet'n står der enda godt gjemt og KKN = gate 21