Domestic fast track OSL gjelder kun for SAS og ikke Widerøe.
I følge SAS gjelder det for både SAS og Widerøe.Domestic fast track OSL gjelder kun for SAS og ikke Widerøe.
Ikke meningen å kverulere altså (jo, kanskje litt), men hvor knep du en drøy time?
![]()
I følge SAS gjelder det for både SAS og Widerøe.
Ok, jeg forholdt meg kun til SAS Sales Info. Den påstod imidlertid også at Fast Track innenlands først åpner 12. september, noe som virker litt pussig ettersom jeg travet igjennom for noen timer siden.Vi fikk ihvertfall kontrabeskjed, og at WF ikke blir inkludert inntil videre i innenlands fast-track. Årsaken vet jeg ikke.
Endelig, dette har vi ventet på! Det er en stor glede for oss å kunne fortelle at vi nå har fått SAS Fast Track Security på Oslo Lufthavn også på reiser innen Norge. Dette liker vi![]()
Ok, jeg forholdt meg kun til SAS Sales Info. Den påstod imidlertid også at Fast Track innenlands først åpner 12. september, noe som virker litt pussig ettersom jeg travet igjennom for noen timer siden.
Var forøvrig svært glad for biz-insjekk og fasttrack på JFK i mai. Reiste med AF. Gjennom hele sulamitten og i loungen på et snaut kvarter. Sparte nok bortimot halvannen time på det.
God etter middag fra en stinn gullstue på OSL.
Lang kø og få sluser i fast track gjorde at jeg heller valgte den vanlige sikkerhetssjekken. Man føler seg så dum når man bruker 20 min mere i fast track.
Og så ser det ut til at SAS har kuttet ut Wlan, men for en gangs skyld så fungerte wlan med SMS-registrering som alle skal ha fra Avinor.
Pølsefest idag. :colgate:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.