Om Bose og noise cancelling headsets

Edit: Det var en link fra DN. Ser nå at den leder til MPX Bedrift og derfor er priset uten mva... Sorry!

Finnes det noe sted i Norge hvor man kan få tak på nye puter til QC15? Helst online.

På mine er skummet på vei ut, så de må erstattes :(

Finner dem hos Bose, men der koster de over den magiske grensen på 200kr :(

Edit: Nevermind, fant de til 340kr, inkl frakt, på den NORSKE Bose-siden :p

Last edited:
Finnes det noe sted i Norge hvor man kan få tak på nye puter til QC15? Helst online.

På mine er skummet på vei ut, så de må erstattes :(

Finner dem hos Bose, men der koster de over den magiske grensen på 200kr :(

Bare vent litt, så er det 350,- som gjelder ;) (eller er det også mindre enn prisen fra U-tlandet?)

Er det en reservedel, så kan nærmeste Bose-forhandler bestille dette. Finner den ikke på bestillingsoversikten, men mulig man før tak i det via service. Bare å ta kontakt med meg hvis du er fra Tønsberg eller omegn, så kan jeg sjekker nærmere.

Bare vent litt, så er det 350,- som gjelder ;) (eller er det også mindre enn prisen fra U-tlandet?)

Fant dem i Norge, så problem solved :p

Men en viss pakkemann nevnte for meg nå nettopp:
I motsetning til dagens grense på 200 kroner er den nye grensen inkludert utgiftene til frakt. Dermed er det ikke slik at kjøpesummen på varen øker med fulle 150 kroner.
Så det ser ikke ut til å være fullt så enkelt :drunk:

Er det en reservedel, så kan nærmeste Bose-forhandler bestille dette. Finner den ikke på bestillingsoversikten, men mulig man før tak i det via service. Bare å ta kontakt med meg hvis du er fra Tønsberg eller omegn, så kan jeg sjekker nærmere.
Ikke fra Tønsberg eller omegn, men skal passere Tønsberg i bil neste uke, på vei til Morten-Hoss fergen :p

Men takk for forslaget :)

Ikke fra Tønsberg eller omegn, men skal passere Tønsberg i bil neste uke, på vei til Morten-Hoss fergen :p

Men takk for forslaget :)
Logget inn i bestillingsportalen nå og de koster 299 kr. De ligger for øyeblikket ikke på lager, så man må nok da regne med 2-3 ukers leveringstid. Hvis du tar kontakt med en Bose-forhandler, så kan de bestille nye puter sammen med andre varer, så blir det ikke noe fraktkostnad på det. Evt så kan du bestille det direkte på bose.no for 349 kr inkl frakt ser det ut til.

Jeg har en AE modell uten noice cancellation. Bestilte nye uoriginale puter fra ebay til en rimelig penge. Er veldig fornøyd med de.

Logget inn i bestillingsportalen nå og de koster 299 kr. De ligger for øyeblikket ikke på lager, så man må nok da regne med 2-3 ukers leveringstid. Hvis du tar kontakt med en Bose-forhandler, så kan de bestille nye puter sammen med andre varer, så blir det ikke noe fraktkostnad på det. Evt så kan du bestille det direkte på bose.no for 349 kr inkl frakt ser det ut til.

Som jeg altså har gjort ;)
https://www.bose.no/NO/no/home-and-...nd-tips/bose-quietcomfort-15-ear-cushion-kit/

Takk for tips om Bose QC på tilbud på Komplett/MPX. Har ventet lenge på det, gleder meg til å teste de ut til uka på Oslo-Bergen og Oslo-EWR.

På mpx.no skal du nå kunne få QC25 til 1995,- ved å bruke koden mpxdn1212 - en kode fra programmet DN Fordel.

Ikke den beste prisen som har vært, men er jo 500,- spart om man bare MÅ ha den til jul... ;)

Er det noen sjekk om man er abonnement? Koden ligger åpent ute på DN Fordel sin hjemmeside

Kan evt. løses med et digitalt abonnement til 1 kr for første måned...