Om å reise med LATAM, booking, bagasje, seter, oppgradering osv
Vi skal reise med LATAM om 5 dager. Først MIA til Quito med A320 En uke senere Quito til Bogota med A320 for en natt der, så til MIA med B788. Vi har fått mail om å by på oppgradering til premium Eco og Premium Bussines på siste legg på B788 til MIA. MIA til UIO kan vi by fra $50/pax, UIO til BOG fra $40 og BOG til MIA på $250, da er det 2-2-2 i bredden og lie flat seter.
Vi har ikke innsjekket bagasje, så 3x23kg er u-interessant. Mat kan vi vel kjøpe på flyplassen for mindre en vi betale for oppgradering, så det eneste som kunne vært av interesse er BOG til MIA, for å komme først av flyet og først i køen til Imigration, vi har 7 timer fra ank MIA til avgang FLL, med Norse. Men skulle vi få tilslaget vil det koste 5000nok, noe jeg føler er litt bortkastet midt på dagen på en 3:45 timers tur. Vi har Premium videre med Norse, så vi får den opplevelsen uansett.
Vil vi oppleve at prisene settes ned når vi kommer nærmere, om setene er ledige?
Vi skal reise med LATAM om 5 dager. Først MIA til Quito med A320 En uke senere Quito til Bogota med A320 for en natt der, så til MIA med B788. Vi har fått mail om å by på oppgradering til premium Eco og Premium Bussines på siste legg på B788 til MIA. MIA til UIO kan vi by fra $50/pax, UIO til BOG fra $40 og BOG til MIA på $250, da er det 2-2-2 i bredden og lie flat seter.
Vi har ikke innsjekket bagasje, så 3x23kg er u-interessant. Mat kan vi vel kjøpe på flyplassen for mindre en vi betale for oppgradering, så det eneste som kunne vært av interesse er BOG til MIA, for å komme først av flyet og først i køen til Imigration, vi har 7 timer fra ank MIA til avgang FLL, med Norse. Men skulle vi få tilslaget vil det koste 5000nok, noe jeg føler er litt bortkastet midt på dagen på en 3:45 timers tur. Vi har Premium videre med Norse, så vi får den opplevelsen uansett.
Vil vi oppleve at prisene settes ned når vi kommer nærmere, om setene er ledige?