Om å reise med Color Line

Re: Om å reise med Color Line

Kan uansett anbefale å bli medlem i Color Club - det gir litt rabatt på grunnprisen og bonuspoeng som kan brukes på ny reise.

Tror ikke det gir rabatt på reise, men man får tilbud og rabatt i butikkene ombord (og bonuspoeng).

Tror ikke det gir rabatt på reise, men man får tilbud og rabatt i butikkene ombord (og bonuspoeng).

Jo. Jeg bestilte nettopp en tur som ble 200 kroner billigere.

Prøv å søk på f.eks. minicruise til Kiel for en person, først utlogget så innlogget.
Kostet 1298 utlogget og 1098 innlogget.

Riktignok koster det 160 kroner året, men har fortsatt spart 40 kroner. Og det blir jo fort en brus om bord :spin

Jo. Jeg bestilte nettopp en tur som ble 200 kroner billigere.

Prøv å søk på f.eks. minicruise til Kiel for en person, først utlogget så innlogget.
Kostet 1298 utlogget og 1098 innlogget.

Riktignok koster det 160 kroner året, men har fortsatt spart 40 kroner. Og det blir jo fort en brus om bord :spin

Ahh.. Jeg er 100 år så jeg brukere telefonbooking og da sa hun det var ingen hovedstaden i Marokko med kortet.

Jo, som Martin skriver får man litt rabatt på selve reisen. I tillegg har de jevnlig egne kampanjer for medlemmer, f.eks. at man får halv pris på oppgradering av lugar.

Ahh.. Jeg er 100 år så jeg brukere telefonbooking og da sa hun det var ingen hovedstaden i Marokko med kortet.

Hæ har spellcheck på telefonen tatt seg en runde? :)
Men ja tror nok du kunne fått rabatt på telefonbooking og. Uansett greit å sikre seg når man reiser med en bølingflokk , connecting osv.

Hæ har spellcheck på telefonen tatt seg en runde? :)
Men ja tror nok du kunne fått rabatt på telefonbooking og. Uansett greit å sikre seg når man reiser med en bølingflokk , connecting osv.

Jeg måtte også tenke litt. Hovedstade i Marokko = Rabat ;)

10 poeng til den unge herremannen..:D

Jaja så dum kan man være :D
Tok å bestilte meg en tur selv men "kun" tre stjerner utvendig. Fikk jo halv pris på lugaroppgradering og det synes jeg er helt greit. Skal med første tur etter coronastengingen av ruta om en uke så. :)

Jaja så dum kan man være :D
Tok å bestilte meg en tur selv men "kun" tre stjerner utvendig. Fikk jo halv pris på lugaroppgradering og det synes jeg er helt greit. Skal med første tur etter coronastengingen av ruta om en uke så. :)

Jeg skal faktisk prøve noe så spennende som promenadeutsikt for første gang :drunk:

Best å passe på å dra for gardinene om man skal i dusjen.

Det er faste tilbud for Color Club-medlemmer, i tillegg til hyppige kampanjer. Så medlemskap er en lur ting å ha.

Mvh Finn Fokkeslask

Sent from my iPhone using Tapatalk

Er forøvrig salg på gang nå.

766 kroner for en person alene i innvendig tre-stjerners om man er Color Club-medlem.
Drøyt 900 kroner om man er to.

Til sammenligning kostet det 1098 da jeg booket i forrige uke.

Blir nok masse salg når sommerferien er ferdig. Høsten og vinteren er en vanskelig periode, kanskje utenom julebordssesongen. Siden Sunde, tidligere ihvertfall, eide g-sport/Intersport pleide det å være hyppige kampanjer om at hvis man handler for 1500kr så fikk man gavekort for intill 5 på kjøpet. Dette fjernes nok nå som Gresvig gikk konkurs og ble en del av sport1. På båten måtte man derimot handle for 2500kr for å få gavekort.
Blir intresannt hvordan de skal sette gavekortene i omløp nå, eller kanskje de dropper gavekortene og setter enda lavere priser?

Er forøvrig salg på gang nå.

766 kroner for en person alene i innvendig tre-stjerners om man er Color Club-medlem.
Drøyt 900 kroner om man er to.

Til sammenligning kostet det 1098 da jeg booket i forrige uke.

Litt kjedelig at tilbudet kommer noen få dager etter man booket. Jeg booket for 21 juni. Litt merkelig at jeg ikke fikk flex inkludert. Fikk du det?

Som regel er det bare å følge med på når jeg bestiller ting, for da kommer det som regel et salg noen dager etter. :)

Gleder meg til cruise altså. Jeg er spent på om vi kommer til å foretrekke dette over DFDS sin Commodore greie, som vi begge likte innmari godt. DFDS båtene er jo ikke all verden, men Commodore lounge opplegget var helt knall

Litt kjedelig at tilbudet kommer noen få dager etter man booket. Jeg booket for 21 juni. Litt merkelig at jeg ikke fikk flex inkludert. Fikk du det?

Har Flex, ja. Men jeg har råd til den prisforskjellen, og tenker at Color Line sikkert trenger pengene. Pluss at jeg ikke gidder å styre med det. Må visst ringe inn og kansellere, og i følge tilbakemeldingene på CL sine FB-sider er det visst flere timer ventetid.

Jeg booket jo en tur jeg hadde råd til, og jeg får jo ikke dårligere råd om CL setter ned prisen :)

Har Flex, ja. Men jeg har råd til den prisforskjellen, og tenker at Color Line sikkert trenger pengene. Pluss at jeg ikke gidder å styre med det. Må visst ringe inn og kansellere, og i følge tilbakemeldingene på CL sine FB-sider er det visst flere timer ventetid.

Jeg booket jo en tur jeg hadde råd til, og jeg får jo ikke dårligere råd om CL setter ned prisen :)

For meg som hadde bestilt utvendig sparer jeg 80 kroner på å avbestille og bestille på nytt. Dette pga det var et tilbud som var 1/2 pris på oppgradering av lugar. Tror jeg ikke gidder å styre med akkurat det.

Du må huke av for oppgradering til Flex når du velger dato, du får det ikke automatisk selv om det for tiden (ut juni) er gratis. En økonomibillett kan ikke oppgraderes til Flex i etterkant.
7ef1e0b3e91bc390e8527afe8470fa8f.jpg

Du må huke av for oppgradering til Flex når du velger dato, du får det ikke automatisk selv om det for tiden (ut juni) er gratis. En økonomibillett kan ikke oppgraderes til Flex i etterkant.
7ef1e0b3e91bc390e8527afe8470fa8f.jpg

Det kostet 500 når jeg booket så jeg klikket ikke på boksen. Det kan ha vært en feil i systemet.

Så med det tilbudet kunne jeg ha spart 1000 omtrent så det er litt irriterende at tilbudet kom i etterkant.

Bare Zero og ikke vanlig cola på lugarene?
Jeg huska feil. Fant igjen et innlegg jeg skrev rett etter turene i februar. Det var en boks vanlig Cola, en boks Zero og to med Fanta. Rett skal være rett. Uansett feilprioritering å ha så mye Fanta synes nå jeg. To Cola og to Zero hadde vært mer fornuftig i min verden.

Jeg huska feil. Fant igjen et innlegg jeg skrev rett etter turene i februar. Det var en boks vanlig Cola, en boks Zero og to med Fanta. Rett skal være rett. Uansett feilprioritering å ha så mye Fanta synes nå jeg. To Cola og to Zero hadde vært mer fornuftig i min verden.

Litt vel mye Zero etter min smak.

Back