Om å reise med Brussels Airlines

Re: ombooket p.g.a "kansellert fly"

Da ville jeg krevet mellomlegget dekket.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Da ville jeg krevet mellomlegget dekket.

I prinsippet ja, men tenker at jeg tjener mer penger på å bruke all den tiden det vil ta på noe annet. Og så kanskje bare ikke booke LOT der neste gang. Vet det er litt dust men...

I prinsippet ja, men tenker at jeg tjener mer penger på å bruke all den tiden det vil ta på noe annet. Og så kanskje bare ikke booke LOT der neste gang. Vet det er litt dust men...

Jeg forstår deg, men er møkk lei flyselskapenes skalting og valting med passasjerer.

Re: Om å reise med Brussels Airlines

Noen med erfaring med Brussels Airlines og deres business class fra senere år? De kommer opp med bra hjemreise fra Italia i juli…

Ikke flydd Biz med dem, men har noen turer med dem i Eco etter pandemien.

Det må sies at Airbus CEO flåten begynner å bli greit sliten, synes rett og slett sittekomforten er dårlig i disse flyene sammenliknet med resten av LH gruppen.

BRU er dog en veldig fin transfer flyplass etter min mening og "The Loft", som er loungen på A piren er ganske romslig, med ganske så greit utvalg, har iallfall opplevd det slik på mine besøk.

Takker…fordommene mine er at Brussels er litt «skittent» - ikke så gresset som de andre selskapene. Men ser at NEO flåten ser en del hakk bedre ut. Kort transfertid - så ikke sikkert det blir besøk på loftet.

Hehe, deler den fordommen. På en kort mellomlanding så er som nevnt BRU egentlig helt super.

Noen med erfaring med Brussels Airlines og deres business class fra senere år? De kommer opp med bra hjemreise fra Italia i juli…

Det ville jeg styrt langt unna. Ikke på nivå med noen av de andre i gruppen. Er nesten SAS PLUS men muligens enda kjipere foruten ledig midtsete

Ooops - da kan det bli drøye 4 timer i ZRH - men det er jo uansett i en annen klasse - litt billigere er det også:-)

Ooops - da kan det bli drøye 4 timer i ZRH - men det er jo uansett i en annen klasse - litt billigere er det også:-)

Det er vel strengt tatt bare en bonus? Jeg har 7 timer der på vei til HKG om en ukes tid og ser egentlig bare frem til det.

…og nå fant vi en raskere vei hjem via Frankfurt. Raskere som i kortere tid - bonusen er at det blir en dag ekstra i Italia:-)

Sabena Mk ll … Hva forventer man egentlig!?

OO-SYB.jpg

At Swissair satset (og tapte alt) på Sanena er noen jeg aldri har forstått.

Litt sent svar og ser du fant noe annet, men vi fløy SN biz sommeren 2022 OSL-BRU ettermiddag med overnight cnx før morgenfly til MUC og LH til Palermo. Fantastisk service ned til BRU og ble super overrasket at de hadde Duval-Leroy champagne, i motsetning til LH og OS som ikke har champagne. Maten var bare en vegetarsalat, men frokosten neste morgen til MUC var bra og jammen ble det ikke et glass champagne til der også.

Back