Swashbuckler
ScanFlyer Blue
Re: Ola Giæver starter flyselskap - FlyViking statustråd
I starten blir det nok det, vil jeg tro.
I alle fall uten bagasje...Jeg tror det er en god del som heier på selskapet, og som vil prøve en tur eller to for å føle at de støtter. Dette vil de gjøre uavhengig av WFs prissetting i første omgang. Det jeg derimot tror, er at de fleste av disse neppe kvalifiserer i kategorien storforbrukere av flyreiser mellom TOS, ALF og BOO. Derfor tror jeg de vil få brukbart med pax i starten, men at de raskt nok vil slite med å fylle opp.
Jeg er ganske sikker på at WF umiddelbart vil svare på FV prissetting og hva da?
FV snakket om at de skulle tilby Alta-Tromsø til 999 kroner for laveste billettpris. Laveste SK/WF er i dag er 799
Det begynner å bli lenge siden jeg var ombord i noen Dash 8, men hvor mye plass er det egentlig til full størrelse håndbagasje?
Utdype rykter?
Navnet som folk sier er Securitas.
Og oppgaven er FV handling, ikke sikkerhetskontroll.
Noe papir som skal ha kommet på plass ifølge rykter
Hvilke strekk er taktiske å velge av FV innenlands, evt over til naboland?
Dash 8 100 er i hovedsak egnet for kortbanenettet og forhold man finner i NN og på Vestlandet. Har man valgt denne flytypen har man samtidig begrenset operasjonsområdet kraftig
Å starte ny virksomhet med Dash 8, i konkurranse med WF blir derfor som å baklengs inn i fremtiden.
Det er en årsak til at WF nå anskaffer jet.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.