Ola Dunk på UA 39

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Ola Dunk på UA 39

Sitter på ORD og venter på forsinket SEA maskin ( mangel på crew ),

Smekk full 39 i dag og vi satt som vanlig på 21BC. 21DEF var som vanlig ofte senga til pilotene... Først en 2 p. så kaptein og sist den andre 2p.

Plutselig et par timer ut fra EWR så jeg at det var mye oppstandelse.. En av cabin crew vekket 2 p'en. Han dro bakover og så til fremre galley bak C klasse. Mye diskusjoner...Tittet bak i maskinen.. Så la 2 p'en seg og sov videre . Senere opp til cockpit.

Vi var i rute fra OSL , men 20 min forsinket inn. Mye motvind. Fløy faktisk godt nord av Island.

Ok, som nesten vanlig gate C 133. Folk reiste seg litt utålmodig grunnet kort connection.

Ventet lenge på døra skulle åpne. Så plutselig en arme av sheriffer. Over-sheriff-mesteren kjeftet på paxen om å sitte ned... Som NY PD Blue...

Så dro 6 sheriffer bak i flyet . De kom med et, sikkert norsk, par... Og ut.

Pax utålmodig og ville ut. Tok nye 10 min, så kom vi ut.

I immigration køen fortalte en meg at disse to hadde hatt fest bak i flyet ( trøndere ??:headbang ) spydd ned toalett etc...

Ja, men de fikk VIP først i køen til immigration med politi. ... Senere ???

Gjett i vei hva som har skjedd...:stir

Re: Ola Dunk på UA 39

Er trøtt, glemte at de hadde en fest på Taxfree kvoten...:headbang

Det kan jo tenkes at de bare hadde høy status og fikk ekstra god behandling. Seks staute karer som bærer deg gjennom immigration er jo mye tøffere enn bilservicen til LH's first passasjerer :). Men for å være seriøs så håper jeg de fikk seg en solid lærepenge, så tenker de seg kanskje om to ganger før de oppfører seg slik igjen.

Trøndere???

Hehe, hold oss unna det dere holder på med der sør... Klarer oss fint med hjemmebrent og lunken solo vi...

Kim

Regner med at bøtene for dette i USA svir litt mer enn i Norge, selv uten "mellomlanding" for å bli hevet av. Noen som vet hva vanlig prosedyre er?

Trøndere???

Hehe, hold oss unna det dere holder på med der sør... Klarer oss fint med hjemmebrent og lunken solo vi...

Kim

Dette er vel et klassisk eksempel på hva som hender om du gir en trønder kjøpsprit :D

SQ777, vi trøndere holder oss til DY og charter, CO er for fint folk:p

Er vel ikke lenge før de dukker opp i VG og mener de er utsatt for urettferdig behandling?

Så ryktene om gjengslagsmål og fyllefester bak i economy viser seg altså å være korrekt...

Nei, FAA forlanger sitteplasser for alle. Men de sitter vel syv eller åtte på hver side, så det er litt trangere.

Back