Økonomi Ekstra og Fast Track

• Thread starter Thread starter TOS
  • Start date Start date
Re: Økonomi Ekstra og Fast Track

<MOD>
Minner om at tråden handler om SAS fasttrack
</MOD>

Er det OSL eller Avinor som sier nei?
Hvis det er OSL som sier nei så er det kanskje mulig å få laget noe fasttrack der det det trengs, f.eks BGO. Hvis Sas er villig til det da.

Er det OSL eller Avinor som sier nei?
Hvis det er OSL som sier nei så er det kanskje mulig å få laget noe fasttrack der det det trengs, f.eks BGO. Hvis Sas er villig til det da.

Jeg vet ikke om det er OSL eller Avinor, men jeg antar at det har noe med kapasitet å gjøre, samt at OSL og/eller Avinor ikke vil ta for mye av potensiell kapasitet fra standard sikkerhetskontroll. Men på den annen side, så er det fullt mulig å håndtere begge deler skulle jeg tro.

Jeg har også spurt i tråden om hvorfor SAS ikke tilbyr Fast TRack i utlandet der dette eksisterer som tilbud, men det er visst ingen som vet.

Last edited:

Jeg har også spurt i tråden om hvorfor SAS ikke tilbyr Fast TRack i utlandet der dette eksisterer som tilbud, men det er visst ingen som vet.

Hvor savner du Fast Track? SAS tilbyr dette i Washington DC, Zürich, Vilnius, Venezia, Stuttgart, Stockholm, Riga, Paris, Oslo, New York, Munchen, Milano, Manchester, Madrid, London, København, Köln, Helsinki, Hamburg, Hannover, Genéve, Frankfurt, Dusseldorf, Dublin, Dubai, Chicago, Brussel, Bologna, Berlin, Athen og Amsterdam.

Hvor savner du Fast Track? SAS tilbyr dette i Washington DC, Zürich, Vilnius, Venezia, Stuttgart, Stockholm, Riga, Paris, Oslo, New York, Munchen, Milano, Manchester, Madrid, London, København, Köln, Helsinki, Hamburg, Hannover, Genéve, Frankfurt, Dusseldorf, Dublin, Dubai, Chicago, Brussel, Bologna, Berlin, Athen og Amsterdam.

Fast Track på Economy Extra i f.eks. Manchester (jfr. trådens første post)? Jeg ble ikke invitert til å benytte meg av dette på MAN, og fikk heller ikke lov til å benytte meg av dette ved direkte spørsmål i security.

Ser man her: http://www.sas.no/no/Alt-om-reisen/Fast-Track/ så er ikke engang Manchester nevnt...

Last edited:

Fast Track på Economy Extra i f.eks. Manchester (jfr. trådens første post)? Jeg ble ikke invitert til å benytte meg av dette på MAN, og fikk heller ikke lov til å benytte meg av dette ved direkte spørsmål i security.

Ser man her: http://www.sas.no/no/Alt-om-reisen/Fast-Track/ så er ikke engang Manchester nevnt...

Man får et klistremerke på ombordstigningskortet som gir tilgang til Fast Lane om man reiser i Business eller har SAS EuroBonus Gold i Manchester. Har brukt den flere ganger selv.

Man får et klistremerke på ombordstigningskortet som gir tilgang til Fast Lane om man reiser i Business eller har SAS EuroBonus Gold i Manchester. Har brukt den flere ganger selv.

Det stemmer sikkert, men nå dreide nå dette egentlig seg om Economy Extra...;)
Jeg har ikke gullstatus, og vil nok neppe få det heller med 90% av billettene på 25% opptjening.:)

Jeg forventer ikke at man skal ha tilgang til Fast Track på slike billetter, jeg spurte bare om hvorvidt man hadde fundert på å tilby dette f.eks. i MAN som de tilbyr det andre steder utenlands (og litt av bakgrunnen for spørsmålet er om det er et kostnadsspørsmål eller et kapasitetsspørsmål, for det kan ha en viss relevans i forhold til det opprinnelige temaet om fast track innenlands på OSL).

Fakta er vel enkelt å greit at DY har protestert på fordel enkelte SK pa ville få.

Back