WF-380
ScanFlyer Gold
Sist jeg dro på jobbreise til Oklahoma City i februar 2021, hadde jeg regnet med at neste gang ville antagelig Covid-19-pandemien være over og fra etter sommeren ihvertfall ville reisingen foregå på nær normal måte. Men så kom Omikron, og når jeg nå skulle dra til samme sted på samme ærend igjen var det fremdeles pandemi. Denne gangen lurte jeg på hvilken ruting jobbens reisebyrå ville komme opp med, men det var ikke noe nytt der heller, via Amsterdam og Atlanta som sist, riktignok med noen andre flytyper. Ikke at jeg hadde noe å klage på, liker både AMS og ATL som er utmerkede steder å bytte fly på.
For å få lov til å reise inn i USA var det akkurat nå krav om vaksinasjonsbevis pluss en Covid-test maks 24 timer før avreise. Dermed dro jeg til Gardermoen på lørdag kvelden før avgang Amsterdam, sjekket inn på Park Inn, før jeg ruslet bort til Dr Dropin i avgangshallen og tok en hurtigtest. Etter 45 minutters venting var den i orden og skrevet ut, og det bar tilbake til hotellet der jeg satte vekkerklokka på klokka 0500.
God business for Dr Dropin som hadde mange kunder denne lørdag kvelden og tok 2500,- for hurtigtesten.
Park Inn er et greit sted å bo når man har tidlig avgang fra Gardermoen.

For å få lov til å reise inn i USA var det akkurat nå krav om vaksinasjonsbevis pluss en Covid-test maks 24 timer før avreise. Dermed dro jeg til Gardermoen på lørdag kvelden før avgang Amsterdam, sjekket inn på Park Inn, før jeg ruslet bort til Dr Dropin i avgangshallen og tok en hurtigtest. Etter 45 minutters venting var den i orden og skrevet ut, og det bar tilbake til hotellet der jeg satte vekkerklokka på klokka 0500.

God business for Dr Dropin som hadde mange kunder denne lørdag kvelden og tok 2500,- for hurtigtesten.

Park Inn er et greit sted å bo når man har tidlig avgang fra Gardermoen.