Sales period: 28 April–15 June 2009. Travel period: 28 April–31 December 2009. Minimun stay: 6 days or the night between Saturday and Sunday. Maximum stay: 1 month. Available on Finnair flights. Child discount 25 % for children between 2-11 years. Infant (under 2 years) discount 90 %. No stopovers allowed. Cancellations: No refunds. Changes are not permitted.
Tja, det viktigste med slike tilbud, er når førstemann først starter, så kommer ofte flere diltende etter. Det venter jeg på!![]()
har kjøpt meg tur til bangkok den 16 juni jeg, billig igrunnMD11, trangt og fint
<ønsker meg sete 21L hvis noen føler seg snill og har tilgang til slikt hos finnair ;-)
Legg på noen lapper og du kan fly business til USA med BA - for under NOK 9000 pr person.
Legg på noen lapper og du kan fly business til USA med BA - for under NOK 9000 pr person.
Det er jo en kjent og kjær diskusjon, men mine prioriteringer er ihvertfall greie. Skal jeg til USA, blir det helt uaktuelt å bruke 5.000 kr som kan sløses bort i dollar på å oppgradere til biz.
Det er jo en kjent og kjær diskusjon, men mine prioriteringer er ihvertfall greie. Skal jeg til USA, blir det helt uaktuelt å bruke 5.000 kr som kan sløses bort i dollar på å oppgradere til biz.
MD'en er ikke trang, 32" i pitch og velholdte fine kabiner. Du er heldig som får deg en tur før de fases helt ut av flåten innen utgangen av neste år.
http://www.finnair.fi/filecontent/fi/fleet/md11_economy.htm
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.