Originally posted by ENGM RAMP
Hvor mange 330'er HAR dem forresten?
Originally posted by ENGM RAMP
Ha ha Ha, jeg ler meg skakk.
Vi fikk en STRØM av henvendelser fra SGS for et par timer siden, og akkurat som ikke de har hatt nok PES idag pga streiken var de stresset fordi LH IFØLGE DEM skulle komme med 330 idag pga streiken....
Vi ryddet og stokket om noe jævli' for å få plass til den, og måtte busse SK fra DUB og DY fra RIX pga alt det styret.
Nå har jeg forlatt arbeidsplassen og kommet meg hjem, bare for å få høre at det bare var en A300 ??
Det siste jeg spurte SAS KO-A for de som vet hva det er var; "Sikker på at de ikke er en A300 som kommer da?" "Neiiida, det ER en A330 sier dem fra LH"
My ass yeah :wow:
:mol
Jeg er enig i det, og jeg var i grunnen klar til å dra oppover for å ta avgangen i morges, om jeg ikke hadde hatt andre oppagver som var helt andre steder. Men hadde jeg vært der, ville jeg nok klikket på utløseren for en A300 ogsåOriginally posted by The Ticketor
Det kan man jo si, men om man får en beskjed om at de kommer med en viss type, så må man jo samtidig kunne stole på det.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.