OBS OBS !!

ENGM RAMP

ScanFlyer Rusty
Lufthansa 3136 kommer i kveld med Airbus 330 !!

ETA 2315, går igjen morgen tidlig om noen på jobb vil ha bilder!

:up:

Replying to Topic 'OBS OBS !!'

Er det BUSK som har bedt om stor fugl for å få med seg strandede passasjerer?

Greit å ha en storebror i bakhånda som kan rydde opp ;)
Kabinforeningen mener nok dette er på grensen til streikebryteri...

De har nok samlet sammen litt pax der nede i Tyskland og slått sammen noen avganger ja...

Er godt LH har en relativt VOKSEN flypark :)

Hvor mange 330'er HAR dem forresten?

Så får du se å parkere den ett annet sted enn på 46 da! ;)

Makan.. :biggrin

Tja... 330 er vel å ta i..

Det som kommer er en A300-600.. nærmere bestemt D-AIAI

Så den glir nok fint inn på 46:)

I og med LHs 300-600 tar flere pax enn 332 og 333 så er jo det forbuftig.

300 i LH konfigurasjon som er beregnet på korte og mellomlange high density ruter som f.eks FRA-LHR tar 280 dvs ca 2 griser

Ha ha Ha, jeg ler meg skakk.

Vi fikk en STRØM av henvendelser fra SGS for et par timer siden, og akkurat som ikke de har hatt nok PES idag pga streiken var de stresset fordi LH IFØLGE DEM skulle komme med 330 idag pga streiken....

Vi ryddet og stokket om noe jævli' for å få plass til den, og måtte busse SK fra DUB og DY fra RIX pga alt det styret.

Nå har jeg forlatt arbeidsplassen og kommet meg hjem, bare for å få høre at det bare var en A300 ??

Det siste jeg spurte SAS KO-A for de som vet hva det er var; "Sikker på at de ikke er en A300 som kommer da?" "Neiiida, det ER en A330 sier dem fra LH"

My ass yeah :wow:

:mol

Da er maskinen ihvertfall omsider på innflygning til GM, noe forsinket. :)

Originally posted by ENGM RAMP

Ha ha Ha, jeg ler meg skakk.

Vi fikk en STRØM av henvendelser fra SGS for et par timer siden, og akkurat som ikke de har hatt nok PES idag pga streiken var de stresset fordi LH IFØLGE DEM skulle komme med 330 idag pga streiken....

Vi ryddet og stokket om noe jævli' for å få plass til den, og måtte busse SK fra DUB og DY fra RIX pga alt det styret.

Nå har jeg forlatt arbeidsplassen og kommet meg hjem, bare for å få høre at det bare var en A300 ??

Det siste jeg spurte SAS KO-A for de som vet hva det er var; "Sikker på at de ikke er en A300 som kommer da?" "Neiiida, det ER en A330 sier dem fra LH"

My ass yeah :wow:

:mol

hehe :lol

Ser at den hadde ledige seter på innkommende, men at den er fullbooket ut i morgen tidlig!
Her har tydeligvis LH svingt seg rundt, da også LH3131 med avgang kl 1300 fredag er satt opp med A300-600 .
Det må da svi litt for de som sitter og streiker når de ser at passasjerene blir hjulpet avgårde slik ..
For de SGS ansatte på OSL må jo slike endringer av flymateriell føles som en gave fra himmelen, hvor man plutselig får unna 280 pax i en smell;-)

Nå burde vel poenget for de streikende være å ramme selskapet, ikke de reisende...

nå pleier jo LH å stille med en A300-600 i forbindelse med de store ferieutfartene. Sist var i vinterferien, så det er nok ikke snakk om "streikebryteri" fra Lufthansa.

Det er da genialt hvis det vitterligt er SAS der har "fået LH til" at sætte større materiel ind. SAS opgave er naturligvis at beskytte selskabets kunder mest muligt - hvis det sker ved at protecte pax på alliancepartneres flyvninger eller ved at hyre andre selskaber til at flyve egne "no-crewable" ruter så er det da helt fint. At nogen så griber ned i ordbogen for betonkommunister og skriger strejkebrydere - siger jo mere om dem end om SAS.

Bra atde finner det flyet som har flest seter. Men de som forbereder ankomst på OSL burde være i stand til å vite hva som kommer ut fra oppgitt registrering på flyet. Mitt private synspunkt...

Det kan man jo si, men om man får en beskjed om at de kommer med en viss type, så må man jo samtidig kunne stole på det.

Var lige ved at blive misundelig på at i skulle få besøg af en af de lækre A330 fra LH - men så er det bare en gamel sur A300. Dem har vi jo hver dag på CPH :cool2 :thumbup

Originally posted by The Ticketor
Det kan man jo si, men om man får en beskjed om at de kommer med en viss type, så må man jo samtidig kunne stole på det.
Jeg er enig i det, og jeg var i grunnen klar til å dra oppover for å ta avgangen i morges, om jeg ikke hadde hatt andre oppagver som var helt andre steder. Men hadde jeg vært der, ville jeg nok klikket på utløseren for en A300 også :)

Back