Obamabesøket.

Status
Not open for further replies.
Re: Obama besøket.

Blir alle veier rundt osl steng av? slik at veien opp til vollen blir stengt?

Og hvor tenker dere AF1 vil parkere?

Og C5ene..:)?

Blir alle veier rundt osl steng av? slik at veien opp til vollen blir stengt?

Og hvor tenker dere AF1 vil parkere?

Og C5ene..:)?

Hermetisk lukket i perioder må du regne med. Maskinene parkerer mest sannsynlig på Forsvaret. Fra vollen er det grei "knipseavstand".

Det er sikkert nevnt fra før av , eller?: Når lander de cirka. vurderer å ta turen fra SVG og lander på osl Litt før 8. Hvis jeg fyker rett til vollen før det eventuelt er stengt av der. blir man kastet vekk?

Hei,
ringte nettopp til OSL (64 81 20 00) for å høre hvorvidt det er i forhold til avstengninger osv.
Karen i telefonen fortalte meg at det ville bli akkurat som før.

Ang. spotting på OSL når vi kommer fra SVG meg og Maaland (Er ikke 100% sikkert) er det noen som er interesserte i å plukke oss opp på terminalen? :)

Mats ;)

Jeg regner med at det blir som når Clinton var her i 99, da ble folk kastet bort fra vollen like før flyet landet.:(

Kan noen kontakte politiet så vi kan få dette avklart?

Hva med sikkerhetskontroll for å få adgang til områder der flyet kan sees når det kommer inn?

Vi i NSFF er i kontakt med både OSL og Politiet, men har fått beskjed om at det vil bli STRENGE sikkerhetstiltak.
Ikke ha for store forhåpningen om å få komme inn til området før eller når den skal lande.
Nærmere avklaring vil komme på våre sider www.flyspotter.net og her på forumet så fort vi vet noe mere.

Det er mulig at de vil stenge luftrommet 1 time før han skal lande, så da må man lande på OSL senest kl 07 den morgenen HVIS man får muligheten til å se den.
Så ville kanskje vente litt med å bestille flybilletter evnt....

Det er ingen som vet hvordan det vil være i området i nærheten av terminalen den dagen? For oss som jobber utenfor alle soner og sånn?

Hvorfor kan ikke mannen lande på Rygge? Ville bli betydelig lettere for avvikling av øvrig trafikk. Hva sier de andre selskapene om dette? Er det de selv som nå ta denne kostnaden?

Hvorfor kan ikke mannen lande på Rygge? Ville bli betydelig lettere for avvikling av øvrig trafikk. Hva sier de andre selskapene om dette? Er det de selv som nå ta denne kostnaden?

Er vel hverken utstyr eller plass til å ta i mot Air Force One på Rygge?

Virker underlig at man går til slike ekstreme tiltak når vi i fred og ro kunne stå på spotterplassene ved BFI og nesten håndhilse på Bush da han landet ... Mistenker norsk politi for å være adslillig mer skvetne enn Secret Service ... :cool:

60271.jpg

Status
Not open for further replies.
Back