• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

O.T. Hotelltips i København

Re: O.T. Hotelltips i København

Hotel Guldsmeden i vesterbrogate! Var der i sommer, NYDELIG hotell! Virkelig spesielt, alle rommene er forskjellige og innredet i fransk kolonistil, som det så fint stod. Meget hyggelig betjening. Skal garantert tilbake neste år!
Dansker er generelt veldig høflige, noterte jeg meg!

Edit: Ble litt ivrig, så jeg leste ikke hele første post. Vet ikke hvor hotellet ligger i forhold, men om man skal være i København noen dager, er dette et kjempefint hotell^_^

Kan iøvrigt tilføje at ejeren af Era Ora har startet en "lillesøster" til Era Ora, ved navn L'Altro. Den er også beliggende på Christianshavn, rent faktisk i de "gamle" Era Ora lokaler. Her selv haft fornøjelsen af at spise en enkelt gang på Era Ora....himmelsk!! Har endnu ikke prøvet L'Altro men prisniveauet på denne er mere som på en "alm" italiensk reataurant i den gode ende.

Nytt for meg at avdelingen i Torvegade har fått nytt navn.De gamle lokalene har blitt brukt hele tiden av Era Ora til ekstraplasser og private arrangementer,men da fremdeles som Era Ora.Mitt første møte med Era Ora fant sted her 1989.

Back