Nytt tilbud @SFO - flyplassgris

krølle

ScanFlyer Crusty
Der mangler ikke på oppfinnsomhet rundt omkring.
Men hvordan tar Muslimene dette opp da, de har vel et anstrengt forhold til den type dyr:lol:

Lufthavn ansætter gris: Skal kurere flyskræk

Attachments

• 14564907_1038248906273124_7420822950472843264_n.jpg
    14564907_1038248906273124_7420822950472843264_n.jpg
    177.9 KB · Views: 495
Re: Nytt tilbud @SFO

Der mangler ikke på oppfinnsomhet rundt omkring.
Men hvordan tar Muslimene dette opp da, de har vel et anstrengt forhold til den type dyr:lol:

Seriøst? Jeg blir ikke mindre flyredd av en utkledd gris i allefall. Søte valper og kattunger på fanget under takeoff kunne funket:colgate:

Burde ikke være problematisk, de har bare forbud mot å spise svinekjøtt. Dyrehagen i Kabul har tross alt en gris ved navn Khanzir.

Kreativt, ja. Gjennomtenkt, neppe.

Hva muslimer måtte tenke og mene er en ting. Men å kle en gris opp i tutu, pilotlue og neglelakk er jo å be om at alle som lar seg indignere på egne eller andres vegne setter i gang.

Må ærlig talt si at jeg måtte google litt for å forsikre meg om at dette er fakta og ikke en spøk. Fant at de vanligvis så troverdige Fox23 og The Daily Mail rapporterer dette, to uavhengige kilder altså, så det må være fakta.

Det sagt så syns jeg det er fint at en er kreativ rundtom og prøver å gjøre reiseopplevelsen mindre stressende for folk. Og Lilou er sikkert en flink terapigris.

Kreativt, ja. Gjennomtenkt, neppe.

Hva muslimer måtte tenke og mene er en ting. Men å kle en gris opp i tutu, pilotlue og neglelakk er jo å be om at alle som lar seg indignere på egne eller andres vegne setter i gang.

Må ærlig talt si at jeg måtte google litt for å forsikre meg om at dette er fakta og ikke en spøk. Fant at de vanligvis så troverdige Fox23 og The Daily Mail rapporterer dette, to uavhengige kilder altså, så det må være fakta.

Det sagt så syns jeg det er fint at en er kreativ rundtom og prøver å gjøre reiseopplevelsen mindre stressende for folk. Og Lilou er sikkert en flink terapigris.

Sikkert flest piloter sånn sett som lar seg indignere, re lua og pepperet de får i enkelte forum, innkludert her inne:D

Back