Nytt stort SAS sparprogram

Status
Not open for further replies.
TV2 "det har gått ut beskjed om at alle fly skal ha full tank for å ha nok bensin til å komme seg hjem.

Det har også gått ut beskjed om at alle ansatte skal ha med seg nok kontanter til å komme seg hjem."

Det vil ta lang tid for å opparbeide tilliten igjen.

Det vil ta lang tid for å opparbeide tilliten igjen.

Dette blir sagt hver gang det er en streik eller andre problemer. Når tiden kommer til å kjøpe flybilletter igjen er dette glemt. History will repeat itself. Again.

Tror nok LN-RRE og resten av flåten til tilhørende selskap flyr videre i morgen. Det er kjempespennende og vi får håpe at ting ordner seg.

Funderar att gå och lägga mig nu. Det känns som vi borde vetat om ifall det blir konkurs vid det här laget, men eftersom de manglar på fortfarande så känns det som att en lösning är i sikte.

Vänta nu lite... känns som att nåt kanske är på gång.

Från Expressen:
Christina Lundell: Diamant Salihu (Expressens reporter, mitt förtydligande) på plats i Kastrup rapporterar: Folk kramar varandra på två olika våningsplan på SAS huvudkontor.

Vänta nu lite... känns som att nåt kanske är på gång.

Från Expressen:
Christina Lundell: Diamant Salihu (Expressens reporter, mitt förtydligande) på plats i Kastrup rapporterar: Folk kramar varandra på två olika våningsplan på SAS huvudkontor.

Er det kjørt i grøfta eller er det løsning, mon tro.....? Håper på en enighet!

Dock är det ju pilotföreningar och andra kabinföreningar som också måste teckna innan det är klart?

01.17: Den norske kabinforeningen har underskrevet en ny avtale med SAS. Det bekrefter leder Anneli Nyberg til NTB.

01.16: Kilder med god kontakt til forhandlerne sier til danske politiken.dk at de regner med at forhandlingene vil ta tid og at de trolig er klare først på morgenkvisten.

Dock är det ju pilotföreningar och andra kabinföreningar som också måste teckna innan det är klart?

Jeg tror at alle kabinforeningene i prinsippet skal ha samme vilkår for at den norske staten skal stille opp som garantist for banklånene. "Ingen gratispassasjerer" sa Giske. Om Parat / Ex-Braathens nå har signert er det opp til NKF, CAU og den svenske kabinforeningen å følge etter.

Kilde: Næringsminister Trond Giske (AP) under Debatten på NRK1 16.11 kl. 21:30.

Status
Not open for further replies.
Back