Nytt på Nytt fredag 13.10

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
Nytt på Nytt fredag 13.10

Kveldens gjester er ingen ringere enn Bjørn Kjos og samferdselsminister Liv Signe Navarsete

http://www.nrk.no/nyttpanytt/

Re: Nytt på Nytt fredag 13.10

Har sett Kjos to ganger på Rikets røst på TV2 og hver gang har han bare sittet der og ledd og ledd totalt ukontrollert... Kan bli interessant å se hvordan det hele arter seg på Nytt på nytt.

De fleste har nok sett Kjos le på ulike TV-programmer. Blir spennede å se "Narresete" slippe seg løs.

SAS Braathens sjefen burde kanskje markedsføre seg litt i media.......har knapt sett snurten av han. Jansen var ofte i media og folk visste hvem han var (ikke bare pga streiker, forhandlinger etc etc). SAS Braathens-sjefen er jo ganske anonym....tviler på mange vet hvem han er.

....kanskje han også trenger litt tid når han overtar noe....uff og uff :p

dette blir moro! rødvin, ny peis og Kjosern på TV! Må bli suksess! Liv Signe er heller ingen dum dame (datteren hennes er forresten c/a i WF!).

Grunnen til at SAS Braathens-sjefen er ganske anonym om dagen er nok at Johhny Skoglund kun er fungerende sjef i SKBU og har sittet i stolen siden Petter Jansen fikk sparken. Det siste fra den kanten er at det i løpet av oktober/november SKAL være en permanent sjef på plass! (men det har vi hørt før...)

Etter hva jeg leser i dagens aviser, så kommer det stort sett til å handle om Anne Kath's harselering med Ari Behn! Så får vi jo se om Kjosern ler av det også???

BF:lol:

Kjos og Navarsete må vel ha vært noe av det tammeste som noen gang har satt sine ben i det TV-studioet. Det var jo så vidt Kjos åpna munnen ..

Ja og laget som Kjos var på tapte hele greia......alt går galt for Norwegian nå om dagen.:p

Fatter det bare ikke, mutteren synes Kjosern er "så koselig", jeg ser bare en snodig skrue som mellom all den brautende latteren, lirer av seg teite slengkommentarer om at "alt er så bedre om du flyr" når f.eks veistandarden blir kommentert.

Nei synes slesk er ett mer dekkende ord for fyren

Originally posted by Hurum

Ja og laget som Kjos var på tapte hele greia......alt går galt for Norwegian nå om dagen.:p

Tja... Hvis man mener 'Nytt på Nytt' og handlingoperatører er alt så.....:wink

Originally posted by LN-AFG

Fatter det bare ikke, mutteren synes Kjosern er "så koselig", jeg ser bare en snodig skrue som mellom all den brautende latteren, lirer av seg teite slengkommentarer om at "alt er så bedre om du flyr" når f.eks veistandarden blir kommentert.

Nei synes slesk er ett mer dekkende ord for fyren

Mamma synes også Kjos er veldig koselig

Helt enig, det var for tamt. Men ministeren lo jo mye og godt, da.

For meg virket det som at Kjos trivdes meget dårlig så nærme Anne-Kat. Han lente seg etterhvert så lang unna at han holdt på å falle av stolen...

:cool:

dette blir moro!

Og hadde det bare vært så vel.....
Herrejul, dette var det treigeste Nytt på Nytt jeg noengang har bivånet. Sa Kjos et eller to ord...??? Dristet han seg ut i en hel setning, eller hva...? Nei..., ta heller med Trond Viggo en ekstra gang. Selv om alt er skrevet ned og regisert, blir det om ikke annet LITT morro.....
Men for all del...., Kjos SER jo koselig ut der han sitter og gliser..., det er da noe...

Back