Re: KRS: Nytt flyselskap til Kjevik - FlyNonstop
Kommer maskinen til FlyNonstop til å være synlig på FR24?
Kommer maskinen til FlyNonstop til å være synlig på FR24?
Burde jo bli vilt begeistret av friske satsinger i luftfarten, men har dessverre store betenkninger rundt FlyNonstop.
LCY er en forsåvidt en attraktiv året-rundt destinasjon. Sjekket landing-fees og passasjeravg. Blir fort 35K nok bare for å snu flyet. Så kommer ground handling på toppen. Mange seter til 2000,- t/r skal fylles bare for å dekke airport fees og handling. Så kommer alt det gøye med fuel, leasing og staff.
Trond Moi må smøre noen veldig gode brødskiver, for de bør selge godt om bord!
Et spørsmål om smak, selvsagt, men jeg syns livery er usedvanlig uelegant og kjip. Lilla? Med noen gule måker (eller hva det er?).
ERJ-190 er jo ellers en helt ållreit maskin, kun fløyet den med Alitalia.
Nettsalg er veien å gå, naturligvis. Skuffende da at nettsidene er litt vel hjemmesnekrede, med skrivefeil og amatørmessig språk. Men det fikser de vel etter hvert.
Håper dette blir en strålende suksess... men er redd det blir en flopp.
Hvor mange bor det i Agderfylkene egentlig?
Burde jo bli vilt begeistret av friske satsinger i luftfarten, men har dessverre store betenkninger rundt FlyNonstop.
LCY er en forsåvidt en attraktiv året-rundt destinasjon. Sjekket landing-fees og passasjeravg. Blir fort 35K nok bare for å snu flyet. Så kommer ground handling på toppen. Mange seter til 2000,- t/r skal fylles bare for å dekke airport fees og handling. Så kommer alt det gøye med fuel, leasing og staff.
Mange seter til 2000,- t/r skal fylles bare for å dekke airport fees og handling.
Et spørsmål om smak, selvsagt, men jeg syns livery er usedvanlig uelegant og kjip. Lilla? Med noen gule måker (eller hva det er?).
Nettsalg er veien å gå, naturligvis. Skuffende da at nettsidene er litt vel hjemmesnekrede, med skrivefeil og amatørmessig språk. Men det fikser de vel etter hvert.
ca. 270 000 i 2007 (wiki)Hvor mange bor det i Agderfylkene egentlig?
Flynonstop said:Gjennom våre Elite seter tilbyr vi bedre seter, benplass og opplevelse.
Det er derfor de operer med færre avganger og mindre flyEhm... det med populasjon i Agderfylkene var retorisk, som det heter. Jeg kan google... poenget er at det er lavt. 270' er 18% av Oslo-regionen.
LCY var vel destinasjonen som solgte nest-best ifølge artikkelen nederst på siden. http://lokalavisenkristiansand.no/. At det er en helårsrute er kanskje en litt tynn begrunnelse?Rabatter på landingfees har de sikkert fått. De vil trenge dem.
LCY er den destinasjonen jeg har mest tro på, siden de skal operere året rundt.
Jo, det er det. Sjekk nettsiden før du kommer med slike uttalelserNei - 2K er ikke fra-pris.
Til å være et såpass lite flyselskap som ikke har begynt å fly enda er de faktisk et stykke over industristandardOg jeg fastholder at nettsidene vil øke sin seriøsitet med en god gammeldags språkvask. Foreløpig er de et stykke under industristandard, og det skjemmer produktet.
Kristiansand som base kan vel heller ikke gi store fortjenester. Sant nok, det er (nesten) ingen konkurranse, men likevel, hvordan får de dette til å stemme økonomisk??
Det er derfor de operer med færre avganger og mindre flyDet er nok passasjergrunnlag for å starte et flyselskap.
LCY var vel destinasjonen som solgte nest-best ifølge artikkelen nederst på siden. http://lokalavisenkristiansand.no/. At det er en helårsrute er kanskje en litt tynn begrunnelse?
Til å være et såpass lite flyselskap som ikke har begynt å fly enda er de faktisk et stykke over industristandardMen det er jo lov å være uenig:spin
Embraer 190 er å foretrekke foran A320/738....2+2 vs. 3+3...say no more!
Dessuten bor det 289125 i Agder pr. 1/1-13 (Wikipedia, SSB).
Vest-Agder 176353
Aust-Agder 112772
Skal si de formerer seg der nede!![]()
Skal si de formerer seg der nede!![]()
Det kan komme godt med, med mer enn 90 000 nye utgående seter fra KRS årlig.
Håper ditt ønske om Sicilia slår til. Fantastisk sted. Dessuten er Roma underserviced store deler av året fra Norge, kanskje noe å vurdere på sikt.
Enig - 73x blir aldri noen favoritt. Men i C sitter man 2 + 2 f.eks. på BAs A319/320.![]()
Originally Posted by teamseacow
Kristiansand som base kan vel heller ikke gi store fortjenester. Sant nok, det er (nesten) ingen konkurranse, men likevel, hvordan får de dette til å stemme økonomisk??
Den var fra da jeg fortsatt var like lite informert som du er![]()
Også jeg lærer stadig nye ting
Let's agree to disagree, før vi drar dette for langt OT og våre kjære moderatorer må gripe inn
Han har vel, på det halve året han har vært på dette forumet, lært at det er masse han ikke vet, selv om han kanskje trodde han visste alt da han skrev sin første post. Han er forøvrig ikke den eneste som har lært det.....Alternativt kan du jo fortelle litt om dette nye du har lært?
Så kan vi andre kanskje lære litt også. Det ville være spennende.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.