Jeg trodde det var obligatorisk at testing av motorer skal skje i rusegropa? Eller?
Sikkert noen som kan svare på det.
Det er slik det SKAL gjøres ja
Jeg trodde det var obligatorisk at testing av motorer skal skje i rusegropa? Eller?
Sikkert noen som kan svare på det.
Det er slik det SKAL gjøres ja
Mest sannsynlig pga hastverk, eller noen som skulle "spare penger". Hvem vet.
Det kommer nok frem etterhvert.
Hvis man ikke vet, er er det kanskje greit å unnlate komme med «påstand»/hypotese om at det trolig var på grunn av hastverk og for å spare penger.
Nei, men noen har gjort noe på en måte det ikke skal gjøres på.
Ikke umulig det er krav om å kunne tause fly her,…..
![]()
Q1 2025 headlines (comparative figures for Q1 2024):
· Record load factor of 95%, 51% YoY increase in passengers flown
· Average revenue per passenger in own network up 5% YoY and PRASK up 27%
· 23% increase in revenue excluding USD 28.7 million aircraft redelivery gain
· Successful delivery on ACMI strategy
· Pre-sales trending well above same time last year
Scorpio Holding var nest største aksjonær, men realiserer nå et tap på rundt 260 millioner kroner.
Ser ut som posten har blitt fordelt på flere, hvis selskaper kontrollert av Arne Blystad plukket opp rundt 30% av denne posten
https://newsweb.oslobors.no/message/647262
Arne Blystad kjøpte for 45 millioner. Magnus Halvorsen la 15 millioner på bordet, mens Ketil Skorstad bladde opp 13 millioner. Edvin Austbø kjøpte for 10 millioner, og også Stian Larsen og Tom Henning Slethei hamstret sammen med Fredrik Sneve og Gregers Gabrielsen.
· 99% load factor across network and ACMI/Charter operations (85%)
· 99% load factor in scheduled network (85%)
· 589 flights in scheduled network (620)
· 59 ACMI/charter flights operated (0)
· 214,419 passengers transported (178,042) across network and ACMI/charter
operations, up 20% YoY and the highest level ever
· 70% of the flights departed within 15 minutes of their scheduled departure
time (80%)