Dette kom nok ikke ut av det blaa for investorene. Jeg tenker DY visste at regjeringen ikke ville gaa med at langdistanse ville opprettholdes hvis stoette skulle gis, og det nye langdistanseprosjektet har modnet en stund.
Det gikk fort, som vanlig. Og det tok en time å hente inn pengene som trengtes. Forstår jeg det rett så ble det såpass overtegnet at de økte beløpet litt og hentet inn 1,4 mrd
Leser forresten de ser for seg trolig flere AOCer. Antar de kanskje trenger enten et norsk/EU AOC og et britisk?
De må nok starte fra scratch. Ellers stiller de seg vel åpne for ‘angrep’ fra misfornøyde DY-kreditorer.
De må nok starte fra scratch. Ellers stiller de seg vel åpne for ‘angrep’ fra misfornøyde DY-kreditorer.
Da tilsier vel erfaringer at dette kan ta tid. Rart at de ikke har kommunisert noe rundt dette, og at ikke media har tatt tak i det. E24 er jo alltid på hugget når det er vinger innblandet.
Ser ut som de ledende folkene på økonomi/finans her kommer fra systemet til Bjørn Tore Larsen (Shiphold, ADS, OSM etc)
The chairman of the U.S. House Transportation and Infrastructure Committee on Wednesday urged the Biden administration to deny a permit for a new low-cost Norwegian carrier to enter the domestic market.
Representative Peter DeFazio, in a statement released ahead of a hearing Thursday, urged Transportation Secretary Pete Buttigieg to deny Norse Atlantic permission to enter the U.S. market.
Det er LCC. Pan Am er lagt ned, tror ikke du fikk det med deg. Og ground crew skal aldri være frekke, men er vanligvis heller ikke ansatt i Norwegian.Dette er fra ett lite innlegg jeg hadde på "Frequent Traveler". Blir nytt selskap en kopi blir det uten meg som gjest.
På vei til Krabi, Norwegian Premium, C klasse. Ved gate blir jeg vinket inn av en sur jente, hun sier jeg har med for mye bagasje før hun rekker å legge den største håndbagasjen på vekta. Den veier 8,2, jeg sier dette er jo ikke riktig, jeg kan ta med til sammen 15 kg. Den lille taska veier kanskje 2 kg. Reiser du premium flex? få se boardingkortet ditt, så snur hun seg samtidig som hun vinker meg bort. Jeg klarer ikke å dy meg og sier hun bør sjekke boardingkortene til reisende før hun forulemper passasjerer, jeg peker på reisefølget mitt som også blir stopper og får samme feilaktige beskjed. Hun sier hun kan hindre meg i gå ombord om hun vil. For en fantastisk elendig kundeservice. Rette person til å garantere du ikke føler deg verdsatt som kunde.
Utover dette kan jeg tilføye lite filmer, GT og vin i plast, betale for alkohol, elendig mat, fikk heller ikke ett ekstra rundstykke da jeg spurte.
Og ground crew skal aldri være frekke, men er vanligvis heller ikke ansatt i Norwegian.
Helt uvesentlig. En ground handler er selskapets representant og skal opptre som sådan.
Forsåvidt, men denne handleren (personen) representerer vel da sannsynligvis andre selskaper også? I så fall kan man vel da risikere å få samme dårlige behandling om man reiser med andre selskaper også..
Helt uvesentlig. En ground handler er selskapets representant og skal opptre som sådan.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.