Nytt Eurobonus jubileumtilbud: Riga t/r 6000 poeng i M, 10.000 i C!!

Tommy777

ScanFlyer Mile High Club
Og Eb følger opp med enda et godt tilbud

Great offer to the largest Baltic city! The Rigans themselves call their city "the Paris of the Baltics". Find out yourself if it's true!! Valid for all members worldwide. Fly for only 6000 points to Riga (economy class)!! Price for Mixed class 8000 points and Business 10 000 points.

Rules and conditions

Book between May 01 ? Aug 31, 2007
Travel between July 01 ? Aug 31, 2007
Child discount: Pays 50 % of adult price.
Limited number of seats.
Valid on new reservations only & general membership conditions apply.
Book this online and we will even reward you with 500 Extra points.
If you have a combined EuroBonus card with Diners Club or MasterCard you get a 500 points discount per adult and 250 points per child (2-17 years) when booking online
Valid to/from any destination that Blue1, SAS & SAS Braathens operates within Finland/Scandinavia to Riga.

http://www.flysas.com/en/EuroBonus/About_EuroBonus/EuroBonus-15/bay/

Dumt at man ikke får one-way Eurobonus billetter. Har muligens tenkt meg til Riga i sommer, med da som en del av en større tur

det er jo bare å kjøpe tur/retur og slenge den ene, Espen... med en slik pris er det jo bare å bestille

Originally posted by CK

det er jo bare å kjøpe tur/retur og slenge den ene, Espen... med en slik pris er det jo bare å bestille

Men flyr forresten SAS til RIX? Trodde det bare var AirBaltic og såvidt jeg så gjaldt tilbudet kun på SK operated flights?

Tilbudet er bra, men jeg bestilte nettopp en reise Oslo-Riga-Oslo til 60 kr. (pluss skatter) hver vei med Air Baltic, og da venter jeg heller på at EuroBonus kommer med tilbud på en annen destinasjon...

Originally posted by Someone

Originally posted by CK

Men flyr forresten SAS til RIX? Trodde det bare var AirBaltic og såvidt jeg så gjaldt tilbudet kun på SK operated flights?

OSL-STO-RIX

Gjelder tilbudet bare CPH og ARN? Jeg prøvde å booke en bonus tur, men fikk det overhodet ikke til. Snakket med SAS EB og de visste ikke hva jeg snakket om. De hadde aldri hørt om et slikt tilbud..

Ikke vær så kjappe i avtrekkern. Har du begrenset med poeng på konto og dette ikke er drømmedestinasjonen, kommer det flere tilbud ;)

Okey, siden booking her varer frem til over sommer'n så venter vi på noe alternativt.

Back