• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Nytt design

Syns det ser bra ut, eneste er at de gule linkene som blir grønne etter du har klikket dem, er litt vel retro. Husker sånt fra da jeg begynte å bruke internett og trodde det hadde fått en stille død.

Litt konstruktiv kritikk: -hva med å lage en skisse/plan for hva du egentlig vil med siten? Kanskje en niche-retning kunne være noe? Rent innholdsmessig vingler det i mine øyne noe til å være en spotter-site, som jo adressen antyder at det er. Det kunne kanskje gått mer klart frem hva som siten's "forretningsidé"? ;)

ja , er kalr over det , men har lissom ikke kommet så langt med spotting guides og slike ting, har ji filmer og bilder da;)

Jeg leter foresten etter folk som vil hjelpe til med å vere moderator , skrive news, atrikler, i det hele tatt finne information............

bare å ta kontakt . man vil så klart få kreditt for det man skriver med navn og egen section under about;)

jeg tror ikke jeg vil ha fjortisser hvis det er det du antyder, at siden min er en side for fjortisser:lol har inntrykk av at mange her på forumet er ganske negative:alien:

Originally posted by P.A. VIKING
Litt frekt å søke etter det her muligens ?

syntes absolutt ikke det, er faktisk spørsmål om noen vil hjelpe til , ikke noe annet. skal ike stjele moderator hefra eller no, ikke det at moderatorene her hadde giddi det men jeg tror du kjønner tegninga;)

Back